oygab Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Hei Får meldingen "Break Light Circuit" på kjørekomputeren min. Har søkt mye på nette etter det problemet, og alle sier det samme "It's your brake light switch (mounted above the brake pedal)". Det jeg egentlig her lurer på er hva delen jeg skal bytte heter. Det finner jeg ikke noen sted. Evt hvor denne kan bestilles. Jeg lurer også på hvor jeg finner denne delen (for å kunne bytte den) annet enn at den er i pedalområdet Har noen svar på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Kva er feil? Mangler du alle bremselysa? Har du sjekket pærene? Kva slags bil har du? Bryteren ved bremsepedalen har eg bytta etter at bremselysa mine forsvant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... g_bracket/ Del nr 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oygab Posted October 22, 2010 Author Share Posted October 22, 2010 Todleif: Får feilmeldingen som nevnt, men bremselysene fungerer. e36 coupe. Otis: Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts