oygab Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hei Får meldingen "Break Light Circuit" på kjørekomputeren min. Har søkt mye på nette etter det problemet, og alle sier det samme "It's your brake light switch (mounted above the brake pedal)". Det jeg egentlig her lurer på er hva delen jeg skal bytte heter. Det finner jeg ikke noen sted. Evt hvor denne kan bestilles. Jeg lurer også på hvor jeg finner denne delen (for å kunne bytte den) annet enn at den er i pedalområdet Har noen svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Kva er feil? Mangler du alle bremselysa? Har du sjekket pærene? Kva slags bil har du? Bryteren ved bremsepedalen har eg bytta etter at bremselysa mine forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... g_bracket/ Del nr 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Todleif: Får feilmeldingen som nevnt, men bremselysene fungerer. e36 coupe. Otis: Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå