Mariuse34 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hei! Jeg får ikke til å ta ut viften. Mangler rett verktøy. 500 til den som får det gjort hos meg i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Det er billigere å kjøpe rett verktøy da vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flat 24" fastnøkkel og en stor pipe til å holde igjen på veiva burde vel funke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Jepp, men jeg er lei av å prøve nå. Bedre at noen som kan det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F10 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Links?? Fastnøkkel og et kjapt hammerslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Links?? Fastnøkkel og et kjapt hammerslag? +1 Funker hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Du skrur riktig vei? Linksgjenger på dende, dvs skru mot høyre for å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 pleier vell å være 32/36mm på den vifta.. fastnøkkel så den står rett opp å stor slegge å slå den mot sjåførsiden av bilen og dne løsner med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Reima er av bilen. Jeg får ikke til å holde igjen bak viftemutteren så den får motstand. "alt" skrur når jeg skrur links. Og jeg har ikke det verktøyet som holder igjen 10" skruene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Du må holde igjen på veiva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Han har jo tatt av reima hylle På med reima igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Skal vel ikke ha noe å si det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Skal vel ikke ha noe å si det?! hvis han skal ha av vifta så har det betydning ja, veiva og vifta sitter ikke sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Vifte er av fordi reimhjulet er slitt og dermed løsnet reima og ble dratt i to. Jeg skjønner ikke hvordan reima skal holde igjen som motstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Skjønner ikke helt problemet.. Dette er da veldig rett fram skruing! Skaff verktøy og du har til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå