camxer Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Kjøp den største skiftnøkkelen biltema har og kil fast reima med ett eller annet, så er du godt i gang. Koster hundre og noe kroner for skiftnøkkelen
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 åssen motor og bil er detta? og hvor i oslo ?
JENSSEN Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 hvor i olso bor du? så skal jeg gjøre det for deg!
Bushnell Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 sveisetang + fastnøkkel + langt stålrør funka fint.. klemte sund hjulet med sveisetanga og slo meg selv i hode med stålrøret når det løsna, ellers bra
SSM Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Må bruke slag, det er mye bedre. Jeg gjorde dette på S50en når den hang på bukken, og den løsna på to kakk.
Joachim_M5 Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Bruk en luftmeisel med dor. Da holder det at noen holder i reimhjulet med en tang eller lignende, så setter du doren på et av hjørnene på mutteren og banker den løs. Har gjort dette noen ganger når mutteren ikke vil slippe, funker hver gang! (hvis du betaler flybilletten tur-retur molde-oslo så kan jeg fikse det for deg.) mvh Joachim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå