JonEldaR Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 shå der har du fått d ny tralle ja jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 shå der har du fått d ny tralle ja jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 shå der har du fått d ny tralle ja jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ? neste helg har i lovt å besøke familyn i molde, så bli nok ikkje her da men bli nok ikkje lenge t i kjem utover t midsund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 shå der har du fått d ny tralle ja jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ? neste helg har i lovt å besøke familyn i molde, så bli nok ikkje her da men bli nok ikkje lenge t i kjem utover t midsund da okei:) bare sei i fra naa du kjem en tur paa midsunde da vetto:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Blir bra med CSL M5 luke. Nå mangler du bare 4-rørs eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Blir bra med CSL M5 luke. Nå mangler du bare 4-rørs eksos. får håpe det:) men trur ikke jeg vil gå for 4-rors eksos lell. er så mange som begynner og kjope det, å synst det er finere med kun 2-ror:) men time well show:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fy flate for en lekker bil,grattis Må man valse bak på E60 for Concave felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Fy flate for en lekker bil,grattis Må man valse bak på E60 for Concave felger ? takk takk:) ble valset bak av gammle eier vist jeg ikke husker feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 off, gleder meg til aa komme hjem aa prove bilen har bare provd den i 3min aa har hatt bilen i 2 uka snart Engelsk tastatur som dere ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 har hentet bilen deili å go å kjøre FORNØYD carbon bagasjeluka er montert også, men ble ikke ei stripe me karbon av fippen.. da det ble ikke fint på noen måter, for formen på bagasjeluka ville ikke sammarbeide heilt så denne ble bare heil lakkert, men det ble mye rååere og finere med denne på ja:) har også justert bilen fram også, da den var uudugelig lav:P måtte rygge ombord i ferga å div:P pga at det er 18vinter felger på nå, derfor ble den lit laver bilder kommer om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 noen nye bilder av csl carbon bagasjeluke men er ikke akkurat fotograf men får være bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 ingen som likte bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Å faen no fekk eg lyst på CSL bakluke på min e60 !! .. Hva koster noe slikt? Veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Å faen no fekk eg lyst på CSL bakluke på min e60 !! .. Hva koster noe slikt? Veldig fint! ble MYE finere ja, koster 5.375,00 pluss du må lakkere og VELDIG mye arbeid for å tilpasse..han jeg kjøpte bilen av på gsbildeler som monterte den, etter det jeg forsto så tok det 9 timer å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Rått! Bilen din er kjempegrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå