Kjaps Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei, Har en 2002 modell 525d. Lurer på hvordan jeg får oppdatert kjørecomputeren til siste versjon? Har stor skjerm med navigasjon, cd-veksler og varmer. Hvor får jeg tak i oppdatert kart til navigasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjaps Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Kartet er vel på en dvd baki bilen? Den kan sikkert skaffe hos de vanlige bmw-dele-pusherne, og såvidt jeg har hørt også på en svensk sjørøverside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg tror du har navi MKIV versjon, siden du har 2002 modell, så da har du siste versjon kjørecomputer, tror jeg. Uansett så finnes det flere internett sider som tilbyr muligheten for å laste ned siste "firmware" til navien din. Siste versjon nå er vel V.32 mener jeg det var. Søk litt på internasjonale www.google.com og du finner mye svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjaps Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Kartet er vel på en dvd baki bilen? Den kan sikkert skaffe hos de vanlige bmw-dele-pusherne, og såvidt jeg har hørt også på en svensk sjørøverside. Stemmer det. Er CD baki. Men usikker på hva jeg skal søke etter. Hva heter kartene og hvilken versjon er det jeg skal lete etter? Jeg tror du har navi MKIV versjon, siden du har 2002 modell, så da har du siste versjon kjørecomputer, tror jeg. Uansett så finnes det flere internett sider som tilbyr muligheten for å laste ned siste "firmware" til navien din. Siste versjon nå er vel V.32 mener jeg det var. Søk litt på internasjonale www.google.com og du finner mye svar. Kjenner til google ja Da er det vel bare å søke litt rundt. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå