520 DAT Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Får ikke varme i bakruten, lys i bryter og alle sikringer i hanskerom er hele. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 DAT Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 ja og bilen er en 520 DAT 2007 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ledningsbrudd ved gjenomføringene ved hengselet til luka ,er vanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Får ikke varme i bakruten, lys i bryter og alle sikringer i hanskerom er hele.Noen tips? Har lignende problem på min 03 touring. Men jeg får litt varme, men kun i øverste del av ruta.. Og det tar ei lita stund før duggen forsvinner der. Resten av ruta foblir full av dugg. Jeg tok av dekselet over bremselyset, og kom til et kontaktpunkt til varmetrådene, måte volt her, og fikk 12 volt.. Så virker ikke som det er mangel på strøm. Men ohmet lederene på ruta, der var det brudd et par plasser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 DAT Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 ja, da ha håper eg at Sandveen ser på dette som garantisak:-) kjøpte bilen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 DAT Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Sandven dekket rep. med bytte av ledningsnett,,,3 dagers jobb, super service:-) kjøper neste bil også der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Der var du heldig, fordi mange av oss som hadde samme problem måtte fikse dette selv, da bmw nektet å fikse problemene på garanti. nytt ledningsnett koster noen høvdinger + ett par høvdinger i arbeid. Men bra at dette løste seg for din del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå