Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Di er jo veldig fin slik di er då.. Eg tror ikke eg hadde gjort det :-P kler bilen veldig godt no...bra bilder btw

Takktakk :) ganske fornøyd med bildene;) ja, de kler bilen veldig godt, så mulig jeg beholder de sånn, tror ikke jeg gidder å gjøre noe med dem i år iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du passerte meg når jeg sto på en bussholder med motor som ikke ville rundt og politi bak meg :P

Fin bil :)

Var noe kjent med den bilen der ja! :P tenkte du ble stoppa for å kjøre uten bakfanger jeg men? Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men lm'ene trenger litt oppfriskning, så kan hende jeg drar den så langt at jeg lakker de :P

Hei hei hei hehehe ... du som sto innover i oslokantene i nærheten av tyrigrava igår? Var på sykkeltur med en gjeng R sykkler forbi der =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk;) kult å skue prosjektet ditt også!! Lurer på om jeg spottet "custom" sin røde e34 i Gjøvik også? ;) uansett er jeg iallefall i kristiansund nå, deilig å være fremme! Kom frem halv 1. i går, så da var maten klar, og tror jeg slukna halvminutt etterpå:P turen gikk kjempefint, utrolig deilige seter å kjøre lenge i! Nå er bilen full av sand bakpå iallefall, så den må få seg en shining i dag tenker jeg;) vaskevott og mikrofiber er med i bagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...