Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Her er to bilder av svart e39 med 19" BBS LM replika, en fra bimmers sin, men husker ikke hva han heter eller hva tråden hans er:

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2009.02.11%2022%3A16%3A20.jpg

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2009.02.11%2022%3A16%3A22.jpg

og et illustrasjonsbilde av Breyton GTP / GS evolution 2 på svart bil(måtte være bmw ;) ):

image.php?u=52655&type=sigpic&dateline=1273356676

Feel free to photoshoppe mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause i skruing betyr update på bimmers ;)

igjen, iphonebilder, men tar med speilrefleksen etterpå!

Tilpassing av panser = helvetes jobb!

Ikke helt ferdig, men skal ta av panseret til lakk i morgen uansett, så da får jeg ta resten på søndag..

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2010.02.11%2017%3A27%3A28.jpg

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2010.02.11%2017%3A27%3A33.jpg

Bakfanger av, nye fangeren kommer på etterpå!

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2010.02.11%2017%3A27%3A38.jpg

Og et lite stemningsbilde tilslutt med e39'n og e30'n i dagens fine snøvær(som ikke skaper kaos på veiene, neida)...:

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2010.02.11%2017%3A27%3A47.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i lykkerus ja! :D har bare skrudd og skrudd og kost meg :D

Var veldig flott at speilrefleksen var tom for batteri, og det gikk mobilen tom for også, så dårlig med bilder i dag, men kommer sterkere tilbake i morgen ;)

uansett har jeg fått tilpasset panseret noget i dag, byttet bakfangeren, takk til saltkjelen for beskrivelse! lettere enn jeg trodde!

fikk også banket løs hengerfestet, nøkkelen passer ikke lenger i kroken da jeg hamret den opp, men får hengerfestet av og på alikevel, så det beholder jeg.

Jeg har også byttet ratt i dag, men startet med å bytte på a3'n til en kompis, '06 mod, har aldri gjort det før, så sa til han at det var på eget ansvar :P men gikk veldig fint! så da var det å bytte til ///M-ratt i e39'n også! ble smuud!

Til folk med m5/m-techfangere, hva slags pærer har dere i tåkelysene? jeg har hb4 i de jeg fikk med, men har jo h7 ledningsnett, skulle gjerne hatt h7 tåkelys også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med snadder for bimmersfolket igjen!

Har montert sammen bilen i dag, og fått pakke fra koed :D

IMG_5159.JPG

Og et kosebilde :roll:

IMG_5160.JPG

Her er bilde av rattet, må si det var så til de grader over forventet!! ufatterlig deilig å kjøre med :D :D

IMG_5180.JPG

Og litt bilder av maskering av bilen:

IMG_5187.JPG

IMG_5186.JPG

IMG_5196.JPG

IMG_5201.JPG

Kan også meddele at jeg har ombestemt meg i siste liten ang farge på bilen, så blir ikke Cosmosschwartz lenger! så blir spennende å se sluttresultatet!! gleder meg til søndag :twisted::twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til folk med m5/m-techfangere, hva slags pærer har dere i tåkelysene? jeg har hb4 i de jeg fikk med, men har jo h7 ledningsnett, skulle gjerne hatt h7 tåkelys også :/

Jeg kjøpte kontaktene og kablene på gs.. kosta vel 150 kr.. da må du ta en avbiter og klippe vekk de gamle h7 kontaktene og lodde på de nye som passer hb4.. enkelt og greit.. ring til gs, de vet hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte forklaringen din/saltkjelen sin, alltid mye lettere å skjønne det hvis du har to forklaringer vettu;) gikk ganske lett ja:) ble enig med lakkerern at det ville være det beste;) men tok ikke av den listen over frontruta nei..

Jaja, da får jeg lodde litt da;) er vel ikke allverdens vel;) er jo bare to ledninger!

Bilen lakkes i denne stund, skulle gjerne vært der å sett på, men må man jobbe så må man jobbe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...