Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Blir fort jobben som finansierer det meste med bilen gitt :P

Gleder meg som en liten unge som skal få kjærlighet til å se bilen i morgen!! :D

Kan jo ikke holde det skult for bimmers, så bilder kommer utpå kvelden i morgen ;) skal prøve å få til midlertidig tåkelysledning også, må jo kjøre med AE og tåkelys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var både bilen og jeg hjemme igjen, bilen full av lakk, og jeg full av shit :P er visst ikke silkehanskejobb selv med hellakkering gitt :P

Men med så sene kvelder så ble det for mørkt til å ta noen gode bilder, så de får heller komme når jeg får kost meg med litt locations og kamera...

Men hva er en post uten et bilde? får vel slenge med en teaser da ;)

IMG_5218.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må si meg enig i at hun var heitere enn nylakkerte bilen min :P

Skal ut og ta litt bilder i morgen, så følg med! :)

I mellomtiden så har jeg funnet en "boks" eller sensor eller noe, som skal kobles på en av kontaktene sammen med lykta, en liten svart boks, med noe stålull og en oransj dings inni, noen som vet hva denne er godt for? den falt plutselig av :S :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NTcwODJfcA==.png

Slik ser delen ut, står f.AUC sensor, men ikke noe mer, noen som vet hva dette er?

Edit: leste på bimmerfest at det er sensoren som justerer flappene til resirkulering av luft til AC.

Den skal visst sitte på plastskjermen rundt radiatorvifta, noe jeg ikke har lenger :P

men har en nesten likedan kontakt på andre siden, noen som vet hva denne er til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...