Mikael-B Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Hm, du burde ta 4-hjulskontroll nå egentlig, både caster, camber og spissing blir heeelt feil når senker litt mye. Kommer til å slite sinnsvakt med dekk
LasseEllingsen Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Det ble supersport ja? Bilen din kommer til å bli sinnsykt bra nå!
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 det rimligaste vil vere å ta hjulstilling på bilen nå... det skal ikkje mange km til før dekket sitt er spist opp. ta hjulstilling nå, og vent heller med å få det godskjent hos bt før du har blitt stoppa i teknisk. da har du målepapiret og tuv liggande, sånn at det er berre å svippe innom når den tid kommer
Tzunami Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Noen bilder etter en deilig vask Får se hva jeg gjør med firehjulskontroll, venter til sommersko kommer på må jo heve den for å få den godkjent, og så firehjulskontroll, godkjenning, også senking igjen så må sette av litt penger først
RS-Heggem Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Mangler du listene under frontlyktene? Og skal du ikke skaffe bukplate fra M5? Kommer seg når du får lakk på panser igjen.
Tzunami Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Stemmer, de henger vel på gamlelyktene, men skal få lakkert de sammen med panseret;) Blir nok heller skliplate av metall enn m5 bunnplate;)
RS-Heggem Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Har du undersøkt hvor lavt laveste punktet på bilen din er? Jeg fikk godkjent 10cm, men i boka står det vel at det skal være 110mm til laveste karrosseri-punkt på bilen.
fizn Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Ser ut som en grei høyde det, må bare få på noe felger nå!
Skaar Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig
Tzunami Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Skaar skrev: Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig Takktakk! ja må si meg enig i det igrunn! har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten
jakobm5 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Tzunami skrev: Skaar skrev: Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig Takktakk! ja må si meg enig i det igrunn! har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten senken din høres bra ut skal du ha m speila sorte?
Tzunami Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 M-speilene skal være svarte ja;) er lakkert slik, synes det er tøft, bryter Opp litt med resten av bilen;) gleder meg til sommerfugl og perfekt senk ja! For ikke å snakke om hjul som fyller litt mer i hjulbuen:p Målte faktisk høyde under bilen, og tror det er nesten så den er godkjent, hvis jeg tar av bunnplata;) hvis man ikke regner med lokari'ene;)
RS-Heggem Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 det er laveste karrosseripunkt av metall du skal tenke på. Plastikken kan skure i bakken om det så er for di på biltrangsynet!
Tzunami Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 Dagens bilde, panser lakkeres, bakluka våtslipes, rennemerker våtslipes, og bilen poleres;)
Flextron Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 kjøp deg kromma blinkelys pærer.. Da slipper du den eggeplomme effekten som de gule pærene gir..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå