Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, du burde ta 4-hjulskontroll nå egentlig, både caster, camber og spissing blir heeelt feil når senker litt mye. Kommer til å slite sinnsvakt med dekk :P

Skrevet

det rimligaste vil vere å ta hjulstilling på bilen nå... det skal ikkje mange km til før dekket sitt er spist opp.

ta hjulstilling nå, og vent heller med å få det godskjent hos bt før du har blitt stoppa i teknisk. da har du målepapiret og tuv liggande, sånn at det er berre å svippe innom når den tid kommer

Skrevet

Noen bilder etter en deilig vask :)

IMG_5372.JPG

IMG_5376.JPG

IMG_5381.JPG

Får se hva jeg gjør med firehjulskontroll, venter til sommersko kommer på ;)

må jo heve den for å få den godkjent, og så firehjulskontroll, godkjenning, også senking igjen :P så må sette av litt penger først ;)

Skrevet

Stemmer, de henger vel på gamlelyktene, men skal få lakkert de sammen med panseret;)

Blir nok heller skliplate av metall enn m5 bunnplate;)

Skrevet

Har du undersøkt hvor lavt laveste punktet på bilen din er?

Jeg fikk godkjent 10cm, men i boka står det vel at det skal være 110mm til laveste karrosseri-punkt på bilen.

Skrevet

Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell :) Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig ;)

Skrevet
  Skaar skrev:
Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell :) Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig ;)

Takktakk! :) ja må si meg enig i det igrunn!

har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå ;)

Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten ;)

Skrevet
  Tzunami skrev:
  Skaar skrev:

Takktakk! :) ja må si meg enig i det igrunn!

har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå ;)

Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten ;)

senken din høres bra ut :D skal du ha m speila sorte? :D

Skrevet

M-speilene skal være svarte ja;) er lakkert slik, synes det er tøft, bryter Opp litt med resten av bilen;) gleder meg til sommerfugl og perfekt senk ja! For ikke å snakke om hjul som fyller litt mer i hjulbuen:p

Målte faktisk høyde under bilen, og tror det er nesten så den er godkjent, hvis jeg tar av bunnplata;) hvis man ikke regner med lokari'ene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...