Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

det rimligaste vil vere å ta hjulstilling på bilen nå... det skal ikkje mange km til før dekket sitt er spist opp.

ta hjulstilling nå, og vent heller med å få det godskjent hos bt før du har blitt stoppa i teknisk. da har du målepapiret og tuv liggande, sånn at det er berre å svippe innom når den tid kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder etter en deilig vask :)

IMG_5372.JPG

IMG_5376.JPG

IMG_5381.JPG

Får se hva jeg gjør med firehjulskontroll, venter til sommersko kommer på ;)

må jo heve den for å få den godkjent, og så firehjulskontroll, godkjenning, også senking igjen :P så må sette av litt penger først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell :) Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell :) Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig ;)

Takktakk! :) ja må si meg enig i det igrunn!

har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå ;)

Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom tråden din nå, og må bare si at bilen har blitt MYE bedre siden annonsebildene på side 1, til tross for noen uhell :) Sommerfelger og mere senk er eneste som mangler i mine øyne, så blir denne nydelig ;)

Takktakk! :) ja må si meg enig i det igrunn!

har vært maks uheldig, og det har lommeboka fått smake! men har blitt merkbart bedre bil nå ;)

Når sommerfelger kommer på så blir den finstilt til såvidt over felgkanten ;)

senken din høres bra ut :D skal du ha m speila sorte? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-speilene skal være svarte ja;) er lakkert slik, synes det er tøft, bryter Opp litt med resten av bilen;) gleder meg til sommerfugl og perfekt senk ja! For ikke å snakke om hjul som fyller litt mer i hjulbuen:p

Målte faktisk høyde under bilen, og tror det er nesten så den er godkjent, hvis jeg tar av bunnplata;) hvis man ikke regner med lokari'ene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...