Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Fet tralle! Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? Mobb ivei du! har sett den bulken:s vet ikke hvor den kommer fra:s men den er da ikke spå stor:p Uansett så er det dårlig passform på nyrene som du sier, og tipper gs har like dårlig..
jakobm5 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Fet tralle! Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? Mobb ivei du! har sett den bulken:s vet ikke hvor den kommer fra:s men den er da ikke spå stor:p Uansett så er det dårlig passform på nyrene som du sier, og tipper gs har like dårlig.. Bulk?????
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Ja akkurat kanten av panseret rundt den ene nyra er pressa litt inn, tror jeg skal klare å rette den uten å gjøre noe skade:) blir nytt panser iløpet av vintern uansett da, litt lettere og greier:) men har altfor mange planer for bilen, så skal fikse litt småting nå fremover og så bare nyte den denne sesongen, så blir det grommere til nesteår;)
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Gasse det som gassen kan er vell dagens stikkord for deg mister Det gikk unna på vei nedover ja;) spesielt i den ene tunnelen:p m52tub25 i e46'n eller? haha, dere ville ikke sleppe meg forbi selv om jeg blinka.. hmft neida er 2,5l i e46`n ja, går ikke så alt for dårlig gikk ganske radig på vei hjem, yppa på meg den E9`n som kom bak der og den gikk!
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Kunne jo ikke gi meg mot e46'n! selv om han hadde noe mer å gå på da, tror motoren min ikke er helt optimal av en eller annen grunn:s noe som ikke funker helt som det skal:/ men er det forskjell på effekt på m52b25 og m52tub25?
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 skjønner det! dere lå ganske så likt.. og jeg aner ikke om det er så mye mer effekt i den eller hva som er forskjell.. motoren er for ny
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Gøy var det iallefall:) og fort gikk det:o
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 gikk radig, har ikke peil på hvor mange ganger 3-4 giret ble tømt på vei hjem.. det var en del
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hoho, gikk fort for seg over Sollihøgda Tømte 3-4 giret et par ganger også, bråkte mer enn det gikk hehe
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Ja det skal jeg love deg at det bråkte! trodde det var tordenvær rett over bilen jeg! men så var det deg som kom sneglende opp på siden xD men ja, det ble noen nedgiringer gitt! alltid gøy det! og Noekult ble plutselig borte
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Er kun sunt og gire litt! La kanskje lista litt høyt når jeg dro 180 opp førstebakken med tofelt..
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Var ikke noe poeng for meg å prøve der nei
JonasD Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Er kun sunt og gire litt! La kanskje lista litt høyt når jeg dro 180 opp førstebakken med tofelt.. Heldig du som får lov til å øvelseskjøre i 180.
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 All kjøring var... ehm... under kontrolerte former Skummelt hvor tung høyrefoten kan bli iblant :/ prøver å beherske meg ellers da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå