Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Fet tralle! :mrgreen: Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? :wink:

Mobb ivei du! :P har sett den bulken:s vet ikke hvor den kommer fra:s men den er da ikke spå stor:p

Uansett så er det dårlig passform på nyrene som du sier, og tipper gs har like dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet tralle! :mrgreen: Men fikk du den store bulken i panseret når du moste inn ebay grillen din eller? :wink:

Mobb ivei du! :P har sett den bulken:s vet ikke hvor den kommer fra:s men den er da ikke spå stor:p

Uansett så er det dårlig passform på nyrene som du sier, og tipper gs har like dårlig..

Bulk????? :shock::shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat kanten av panseret rundt den ene nyra er pressa litt inn, tror jeg skal klare å rette den uten å gjøre noe skade:) blir nytt panser iløpet av vintern uansett da, litt lettere og greier:) men har altfor mange planer for bilen, så skal fikse litt småting nå fremover og så bare nyte den denne sesongen, så blir det grommere til nesteår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasse det som gassen kan er vell dagens stikkord for deg mister ;)

Det gikk unna på vei nedover ja;) spesielt i den ene tunnelen:p m52tub25 i e46'n eller?

haha, dere ville ikke sleppe meg forbi selv om jeg blinka.. hmft :x neida :D er 2,5l i e46`n ja, går ikke så alt for dårlig :) gikk ganske radig på vei hjem, yppa på meg den E9`n som kom bak der og :D den gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ikke gi meg mot e46'n! :P selv om han hadde noe mer å gå på da, tror motoren min ikke er helt optimal av en eller annen grunn:s noe som ikke funker helt som det skal:/ men er det forskjell på effekt på m52b25 og m52tub25?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg love deg at det bråkte! trodde det var tordenvær rett over bilen jeg! men så var det deg som kom sneglende opp på siden xD men ja, det ble noen nedgiringer gitt! ;) alltid gøy det! :) og Noekult ble plutselig borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...