Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det skal være da? Har ikke org panseret, så vet ikke hvor mye det skal være:/ men fungerte jo med samme mengde dagen før den stoppa:s den stoppa forresten i forbinnelse med montering av dynavin-spiller:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :D Den har opplevd litt av hvert ja, og mer skal den igjennom! :P håper mesteparten av det negative er forbi, så jeg kan konse på det bedre nå ;) skal ta en kveld med feilsøking på onsdag, har hobbykveld på jobben da, så får litt hjelp fra gutta på verkstedet også ;) håper at ting ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt litt klokere på dette med AC'n. Tror det er dynavin'en som overstyrer på en eller annen måte, for den har litt for mye kontroll på elektronikken i bilen :P når jeg setter den i revers så mutes lyden, noe som er greit nok, i tillegg får jeg opp pdc-skjermbilde selv om jeg ikke har pdc, også begynner viftene å blåse for fullt :P Merkelige greier det der :P men jeg har iallefall fått ac'n til å fungere sånn halvveis iallefall, jumpa kompressoren og den startet med en gang, og så målte jeg strøm ut til ac-kompressoren, noe som bare viste 6,43V mens når jeg fikk den til å fungere så viste den 14,1V den blåser iallefall kaldt nå, så da lar jeg den være som den er nå ;)

Som jeg har sagt så har jeg kjøpt meg ny spiller, nemlig Dynavin D99. virker som en bra spiller, selv om jeg ikke har fått den til å fungere helt optimalt enda :P

IMAGE_06233FCB-D682-40BD-AAC5-50C619C7C57A.JPG

og et lite og dårlig bilde fra kvelden i dag :P

IMAGE_1E6640C1-16F9-486B-A92E-8B5E0F315AA6.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D skal få tatt en ordentlig shoot når jeg får detailet den, begynner å bli lenge siden sist :P

Felgene har de på GSbildeler ja. heter Hyper Track som fizn sier, de har de i 17" iallefall, i 4x100

skulle gjerne hatt de i 16" til civicen, men det får gå :P forresten så er det bare "kampanje" ut juni, så du får skynte deg og bestille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...