Tzunami Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Noen som vet hva det skal være da? Har ikke org panseret, så vet ikke hvor mye det skal være:/ men fungerte jo med samme mengde dagen før den stoppa:s den stoppa forresten i forbinnelse med montering av dynavin-spiller:s
jakobm5 Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Skal jeg fortelle deg imorra:) sender deg mms med bilde av lappen;)
Tzunami Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Gjør det! er det samme på alle e39'r forresten? Mener å huske det er noe annerledes med AC-systemet på v8'erne? Er ikke sikker da men
Kimmey Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Flott bil Tzunami! har vært igjennom litt av hvert denne kjærre, men herregud og flott den har blitt! Synd med AC-kompen da kommer du noe vei eller?
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Takker! Den har opplevd litt av hvert ja, og mer skal den igjennom! håper mesteparten av det negative er forbi, så jeg kan konse på det bedre nå skal ta en kveld med feilsøking på onsdag, har hobbykveld på jobben da, så får litt hjelp fra gutta på verkstedet også håper at ting ordner seg!
jacobsen91 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Funnet ut noe mer om det med AC'n? Siden syns ikke min blir så veldig kald heller når jeg har på 16 grader, men med en gang jeg trykker på ''kuldeknappen'' så blir det bikkjekaldt!
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Har blitt litt klokere iallefall, kommer en update litt senere i dag, må bare bli ferdig med å demontere a4'n til simen før lakkering;)
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Da har jeg blitt litt klokere på dette med AC'n. Tror det er dynavin'en som overstyrer på en eller annen måte, for den har litt for mye kontroll på elektronikken i bilen når jeg setter den i revers så mutes lyden, noe som er greit nok, i tillegg får jeg opp pdc-skjermbilde selv om jeg ikke har pdc, også begynner viftene å blåse for fullt Merkelige greier det der men jeg har iallefall fått ac'n til å fungere sånn halvveis iallefall, jumpa kompressoren og den startet med en gang, og så målte jeg strøm ut til ac-kompressoren, noe som bare viste 6,43V mens når jeg fikk den til å fungere så viste den 14,1V den blåser iallefall kaldt nå, så da lar jeg den være som den er nå Som jeg har sagt så har jeg kjøpt meg ny spiller, nemlig Dynavin D99. virker som en bra spiller, selv om jeg ikke har fått den til å fungere helt optimalt enda og et lite og dårlig bilde fra kvelden i dag
martinwenberg Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Utrolig fin bil!! Får man de der felgene i 4x100?? Hva heter felgene?
fizn Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Utrolig fin bil!! Får man de der felgene i 4x100?? Hva heter felgene? Ja, GSBilder har dem. Hypertrack Replica Edit: Eller nå ble jeg usikker, ligger de på GS i 4x100 forresten?
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Takk skal få tatt en ordentlig shoot når jeg får detailet den, begynner å bli lenge siden sist Felgene har de på GSbildeler ja. heter Hyper Track som fizn sier, de har de i 17" iallefall, i 4x100 skulle gjerne hatt de i 16" til civicen, men det får gå forresten så er det bare "kampanje" ut juni, så du får skynte deg og bestille
wicky124 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 AC kjøring i kø er en helt annen opplevelse as...
Scampi Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Jøss, vifta kicker inn i revers?? Jeg opplever også at lyden mutes i revers, men det kan man fjerne dersom man flasher hjernen hos BMW, men jeg overlever det...men viftekaos har jeg klart å unngå.
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Det er nok pga dynavin'en styrer litt for mye av det elektriske i anlegget, lurer på om det er fordi bilen er så gammel, er tross alt en 96'-97' modell!
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 så bra du fant ut av det! jøss! trodde ikke at sånt elektrisk kunne spille inn på AC'n men som du sier, det er jo eldre bil da! Blir bra med noen nye bilder snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå