Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hun skjønte ikke en drit xD nesten så hun ga deg fingern tilbake:p

Men når jeg sa det var en fra bimmers så fikk jeg bare "Åja, det er en av de derre kompissene dine ja" :P

Kveldsbilde er alltid kos;) fikk på 2 stickers til i dag;) en i frontruta og en på leppa, synes den passer litt den på leppa, kom ikke over de lemmene som blir lagt ut når det graves i veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klistremerkene rett før jeg klikka ut vinduet..også tenkte jeg..fuck..kanskje det var noen andre...haha :P

Flaks det stemte da xD alltid kleint å skulle hilse på en, også er det ikke den personen du tror det er :P

må si det er en veldig "streetcred"-bil du har fått deg wicky xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, nå begynte ACen min å kuke også...

Uff :/ hadde du dynavin? jeg tenker å prøve meg med nytt klimapanel en eller annen gang, det er nok ikke helt hundre det tror jeg :P

Ja, relativt fersk D99. Jeg hater at ting ikke er på stell, og ACen er vi jo relativt avhengig av nå som det begynner å bli fint vær. Er på jobb, så jeg koblet av batteriet og gir det en time eller to og ser om det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Hvis ikke batteri trikset løser problemet ditt; Har du sjekka om viftemotstanden er defekt? Kjent problem at den gamle typen ryker (den som er alu farga med få og store "antenner", typ av merket BEHR)

Når min tok kvelden fikk Klima anlegget kunstig intelligens og styrte varme, kulde og vifta akkurat som det passet det, i noen tilfeller stopper det ikke helt når du har daua bilen og batteriet tømmes.

Delen er også kjent som FSU eller hedgehog på internasjonale forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...