Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Happy: ikke bry deg om de dårlig folierte listene mine, de blir byttet ut snaart;) veldig fornøyd med utseende på spillern, det er vel egentlig det beste med den:p ser helt original ut;) så hadde ikke tvilt et sekund på å bytte haulingan mot en dynavin!!
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 wow bilen din var møkkete inni. hvordan var monteringen ? hva koster en slik ? hvilke funksjoner får man?
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Ja har ikke fått vasket den inni på en stund men blir skikkelig shining om en drøy uke! det er da snakk om ordentlig shining over flere dager! Ganske grei å montere egentlig, når jeg skjønte hvordan:p ramma består av 5 deler som skal skrus sammen, og så skrus fast i dashen. Den leser alt av cd/DVD, mp3, USB/Jack, navi via Windows eller android, Bluetooth til telefon inkl. Avspilling, utganger er front/rear og sw, pluss rca-inngang og ryggekamera.
Tzunami Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Glemte jo pris da:p den ligger på drøyt 6000,- hos GS enn så lenge, tror tilbudet deres er over snart:p
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 aha takker for info, denne frister veldig , men redd det blir senkesett først.
O'Reily Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Det var denne jeg spot'et i Oscarsgate i fjor høst! Killer E39!
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Fikk låne en leilighet i grønnegata, så sto ofte i området der ja;) takk for det;) har kommet seg litt siden den gang også da;)
ls44mm Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Er det den aller siste utgaven med android og hele pakka?
Tzunami Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Stemmer det, venter på å få tilsendt riktige kart-minnekortet, så får jeg alt oppe og går har koblet fra batteriet nå, så den får stå noen dager sånn. bruker civicen til/fra jobb uansett, så kan bmw'n stå og kose seg i garasjen
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Da virker det som at AC-n virker igjen til tross for noe raklende el-clutch.. kaldt blåser det iallefall! Har også revet ut all carbonfilm på interiørlistene, så nå venter noe annet blir en skikkelig vask/polering i morgen, så blir vel en større bildeoppdatering på kvelden i morgen regner jeg med
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Ikke alt carbon da men folie på lister er fyfy
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Jo mer carbon som forsvinner jo bedre! Fjern alt av carbon og erstatt det med blank svart
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Tror det blir for svart når alt ellers inni bilen er svart:p men har noe på gang der;) skal pusse ned og lakkere utvendige lister svart blank iløpet av uka, da org. svart blanke lister koster over 10k totalt
lasseln Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Tror det blir for svart når alt ellers inni bilen er svart:p men har noe på gang der;) skal pusse ned og lakkere utvendige lister svart blank iløpet av uka, da org. svart blanke lister koster over 10k totalt Jeg har pianofinish lister i nye bilen, med svart interiør, helt topp! Sleng med leppa og grillen også når du lakker så er vi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå