Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Happy: ikke bry deg om de dårlig folierte listene mine, de blir byttet ut snaart;) veldig fornøyd med utseende på spillern, det er vel egentlig det beste med den:p ser helt original ut;) så hadde ikke tvilt et sekund på å bytte haulingan mot en dynavin!! ;)

IMAGE_7578E061-214D-4BD0-B6BA-33E76EFB2E01.JPG

IMAGE_6E15A136-4AB6-48D8-A1BF-ABDFB5B4FEE3.JPG

Skrevet

Ja har ikke fått vasket den inni på en stund :( men blir skikkelig shining om en drøy uke! :) det er da snakk om ordentlig shining over flere dager! ;)

Ganske grei å montere egentlig, når jeg skjønte hvordan:p ramma består av 5 deler som skal skrus sammen, og så skrus fast i dashen.

Den leser alt av cd/DVD, mp3, USB/Jack, navi via Windows eller android, Bluetooth til telefon inkl. Avspilling, utganger er front/rear og sw, pluss rca-inngang og ryggekamera.

Skrevet

Glemte jo pris da:p den ligger på drøyt 6000,- hos GS enn så lenge, tror tilbudet deres er over snart:p

Skrevet

Fikk låne en leilighet i grønnegata, så sto ofte i området der ja;) takk for det;) har kommet seg litt siden den gang også da;)

Skrevet

Stemmer det, venter på å få tilsendt riktige kart-minnekortet, så får jeg alt oppe og går ;) har koblet fra batteriet nå, så den får stå noen dager sånn. bruker civicen til/fra jobb uansett, så kan bmw'n stå og kose seg i garasjen ;)

Skrevet

Da virker det som at AC-n virker igjen til tross for noe raklende el-clutch.. kaldt blåser det iallefall! ;)

Har også revet ut all carbonfilm på interiørlistene, så nå venter noe annet ;) blir en skikkelig vask/polering i morgen, så blir vel en større bildeoppdatering på kvelden i morgen regner jeg med ;)

IMAGE_05944A71-7850-4CE2-92FB-CD8AD735DACB.JPG

Skrevet

Tror det blir for svart når alt ellers inni bilen er svart:p men har noe på gang der;) skal pusse ned og lakkere utvendige lister svart blank iløpet av uka, da org. svart blanke lister koster over 10k totalt :o

Skrevet
Tror det blir for svart når alt ellers inni bilen er svart:p men har noe på gang der;) skal pusse ned og lakkere utvendige lister svart blank iløpet av uka, da org. svart blanke lister koster over 10k totalt :o

Jeg har pianofinish lister i nye bilen, med svart interiør, helt topp!

Sleng med leppa og grillen også når du lakker så er vi der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...