RS-Heggem Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Dette var neimmen ikke noe for meg! Men du skal ha for at du satser da..
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Regnet med jeg skulle få dere to til å bli enige ja vi får se hva det blir til til nesteår, men den er sånn for i år iallefall sigurd: nei det kom aldri noe e39 ClubSport var kun e46 og '97 e36..
Henryk Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Fikk sett bilen din i live. Virkelig gjennomført Er du lei den? Selge den?
lasseln Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Regnet med jeg skulle få dere to til å bli enige ja Må jo være en dato for historiebøkene
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Fikk sett bilen din i live. Virkelig gjennomført Er du lei den? Selge den? Hehe nei kommer nok ikke til å klare å selge den med det første tror jeg altså, alt er jo til salgs, men tror ingen er villig til å gi så mye for denne som jeg vil ha er ikke lei den heller, bare litt "trist" at jeg begynner å bli ferdig med den :S Må jo være en dato for historiebøkene Ja, dette er virkelig noe å skrive opp, for det er ikke ofte!
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Clubsport er en sjelden "sport"versjon av m-tech.. på en måte m-tech som er dratt et par hakk videre, noe jeg synes passer bra mot bilen min. I tillegg var jo tanken bak det at folk faktisk skulle begynne å undre hva som var greia da det ikke finnes e39 ClubSport, så virker jo som jeg har lykkes litt iallefall
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 STEIKE hvor fett det var med orange innteriør! Stjerne i boken for originalitet! Jeg syntes det var kanontøft og skulle gjerne kommet på det før deg Syntes det var kult at du "døper" bilen din clubsport, i.o.m at det ikke er noen e39 CS. Tror faktisk jeg hadde likt den med orange LM-felger også Drit i hva andre sier, dette var rått!
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Har vært på tanken om oransje LM også ja men tror det blir hakket for mye kanskje? skal uansett lakke de opp iløpet av vintern så vi får se hva våren bringer Gøy å få slike tilbakemeldinger som det her, som sagt, haters gonna hate (ja vet du hater sånne uttrykk RS ) er "lei" av å ha en clean bil har alltid vært det samme alle har sagt, tøff, clean, strøken osv.. så nå er det på tide med noe noe grommere
joachim sørlie Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 kan jo kjøpe sånn folie på sprayboks og prøve den kan du bare rive av igjen vett
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Har vært på tanken om oransje LM også ja men tror det blir hakket for mye kanskje? skal uansett lakke de opp iløpet av vintern så vi får se hva våren bringer Gøy å få slike tilbakemeldinger som det her, som sagt, haters gonna hate (ja vet du hater sånne uttrykk RS ) er "lei" av å ha en clean bil har alltid vært det samme alle har sagt, tøff, clean, strøken osv.. så nå er det på tide med noe noe grommere Tror det hadde vært rått med orange felger!
lasseln Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Hold fargen til senteret isåfall! Syns f.eks at Ivrig sine hellakerte gule LM ble overkill
LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Å de var rå! Er stilig når fargen bryter med det kjedelige grå.. Men smaken er jo som baken. Jeg hadde hverfall lakkert mine orange visst jeg var deg
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Alt til sin tid:p blir nye felger til neste år uansett, men det røper jeg ikke på en stund;) Som sagt så ventet jeg en pakke i dag: Ingen kan si jeg ikke går inn for det iallefall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå