Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Regnet med jeg skulle få dere to til å bli enige ja :P vi får se hva det blir til til nesteår, men den er sånn for i år iallefall ;)

sigurd: nei det kom aldri noe e39 ClubSport ;) var kun e46 og '97 e36..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sett bilen din i live. Virkelig gjennomført :)

Er du lei den? Selge den? :D

Hehe :P nei kommer nok ikke til å klare å selge den med det første tror jeg ;) altså, alt er jo til salgs, men tror ingen er villig til å gi så mye for denne som jeg vil ha :P

er ikke lei den heller, bare litt "trist" at jeg begynner å bli ferdig med den :S

Må jo være en dato for historiebøkene :P

Ja, dette er virkelig noe å skrive opp, for det er ikke ofte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clubsport er en sjelden "sport"versjon av m-tech.. på en måte m-tech som er dratt et par hakk videre, noe jeg synes passer bra mot bilen min.

I tillegg var jo tanken bak det at folk faktisk skulle begynne å undre hva som var greia da det ikke finnes e39 ClubSport, så virker jo som jeg har lykkes litt iallefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEIKE hvor fett det var med orange innteriør! :applause: Stjerne i boken for originalitet! Jeg syntes det var kanontøft og skulle gjerne kommet på det før deg :) Syntes det var kult at du "døper" bilen din clubsport, i.o.m at det ikke er noen e39 CS. Tror faktisk jeg hadde likt den med orange LM-felger også :lol: Drit i hva andre sier, dette var rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tanken om oransje LM også ja :P men tror det blir hakket for mye kanskje? skal uansett lakke de opp iløpet av vintern så vi får se hva våren bringer :P

Gøy å få slike tilbakemeldinger som det her, som sagt, haters gonna hate (ja vet du hater sånne uttrykk RS :P ) er "lei" av å ha en clean bil :P har alltid vært det samme alle har sagt, tøff, clean, strøken osv.. så nå er det på tide med noe noe grommere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tanken om oransje LM også ja :P men tror det blir hakket for mye kanskje? skal uansett lakke de opp iløpet av vintern så vi får se hva våren bringer :P

Gøy å få slike tilbakemeldinger som det her, som sagt, haters gonna hate (ja vet du hater sånne uttrykk RS :P ) er "lei" av å ha en clean bil :P har alltid vært det samme alle har sagt, tøff, clean, strøken osv.. så nå er det på tide med noe noe grommere :P

Tror det hadde vært rått med orange felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sin tid:p blir nye felger til neste år uansett, men det røper jeg ikke på en stund;)

Som sagt så ventet jeg en pakke i dag:

IMAGE_5A050331-62B6-43FE-A860-618671D3C1B7.JPG

IMAGE_DA364771-B076-4B32-895F-F8CBBA1DCFE2.JPG

IMAGE_6D87A576-7439-4390-8216-DDBCD4EA3E5B.JPG

Ingen kan si jeg ikke går inn for det iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...