FCBayern Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 De gamle felgene dine er noe av det mest horeste jeg har sett i mitt liv. Helt jævlig.. De nye ser mildt sagt fete ut! Perfekt med fargen på bilen! Gleder meg til å se denne bilen på ekte Fin bil du har
ubersimen Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 H&R spacere 3cm (som vi fant ut at var det du trengte) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H-R-30MM ... ccessories 2,5cm http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H-R-25MM ... ccessories
turbo1991 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Kjenner igjen stedet dette bildet er tatt, nede i Skulleruddumpa ikke sant? Blandt garasjene der, og du har motorveien i bakgrunnen?? Bor du langt unna der eller? Fin bil du har, gleder meg til å se bilder med nye felger
Tzunami Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Kan fort stemme det ja;) bor oppe på Nordstrand;) hva med deg? Spacere ble vi, som ubersimen sa, enige om at det må på bilen:p må få felgene enda lenger ut:D men det får komme i neste omgang;) prøver å spare littegranne penger:p
fizn Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Kjøp et sett med noen spacers på Biltema i mens vell? Breieste de har der er bare 50mm da, men koster 50kr om jeg husker rett.
Tzunami Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Får legge ut noen bilder av bilen sånn den står nå da med sommerhjul og hele pakka :D
Nabon Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Herregud det der ble riktig! Meget pen bil og cred fra meg ihvertfall! Fornøyd eier regner jeg med?
turbo1991 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Kan fort stemme det ja;) bor oppe på Nordstrand;) hva med deg? Spacere ble vi, som ubersimen sa, enige om at det må på bilen:p må få felgene enda lenger ut:D men det får komme i neste omgang;) prøver å spare littegranne penger:p Ikke langt unna da, bor på Abildsø Hadde egentlig tenkt meg på vårmønstringa, men er i Stavanger i militæret og blir litt langt å dra hjem for bare helgen
Tzunami Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Herregud det der ble riktig! Meget pen bil og cred fra meg ihvertfall! Fornøyd eier regner jeg med? Meget fornøyd ja begynner å bli ferdig sånn i det hele og store så nå er det bare småting og motor som står for tur, man blir jo aldri ferdig vettu! Men veldig hyggelig å høre! slike kommentarer som gjør at man vil beholde bilenQ Kan fort stemme det ja;) bor oppe på Nordstrand;) hva med deg? Spacere ble vi, som ubersimen sa, enige om at det må på bilen:p må få felgene enda lenger ut:D men det får komme i neste omgang;) prøver å spare littegranne penger:p Ikke langt unna da, bor på Abildsø Hadde egentlig tenkt meg på vårmønstringa, men er i Stavanger i militæret og blir litt langt å dra hjem for bare helgen Det er jo ikke lange avstanden til abilsø altså får nesten møtes neste gang du er hjemme da kanskje?
Tzunami Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 En liten ekstra mod. før vårmønstring
jakobm5 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 En liten ekstra mod. før vårmønstring flotte greier:) nydelig denne bilen:) bare fiks taket nå så e du i mål;) ka du ska gjøre med motor da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå