Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Får se når jeg begynner på taket, tror jeg skal prøve trikset som en tipset meg om på forrige side;)

Blir litt eksos, throttlebody, mappa hjerne i første omgang, så får vi se;) overkant av 200hk så er jeg fornøyd:) ( for nå:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den var der;) sto mellom en blå e34 og en lilla E39, rekka nærmest der folk kjørte inn;) tror jeg så din, med senterkopper på 2 av felgene?

Bayern ser litt dårli ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den var der;) sto mellom en blå e34 og en lilla E39, rekka nærmest der folk kjørte inn;) tror jeg så din, med senterkopper på 2 av felgene?

Var det den som var SC registrert? nytt gitter på frontfanger og fått lakkert panseret da eller? :)

Stemmer at min bare hadde to senterkopper på. Mine 4 ble stjålet i fjor og de er ikke produksjon lenger. De koster 1000 kr stk og han jeg kjøper fra i tyskland får ikke inn nye før i mai. Sånn er det å ha originalt BBS.. dyrt når det skjer noe. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den jeg og. Så bra ut, men du MÅ space ut felgene dine! ;)

Ja, spacere kommer når kontoen tillater det :P også har jeg funnet ut at bilen min er for brukelig, så da må den senkes litt til :P

Joda, den var der;) sto mellom en blå e34 og en lilla E39, rekka nærmest der folk kjørte inn;) tror jeg så din, med senterkopper på 2 av felgene?

Var det den som var SC registrert? nytt gitter på frontfanger og fått lakkert panseret da eller? :)

Stemmer at min bare hadde to senterkopper på. Mine 4 ble stjålet i fjor og de er ikke produksjon lenger. De koster 1000 kr stk og han jeg kjøper fra i tyskland får ikke inn nye før i mai. Sånn er det å ha originalt BBS.. dyrt når det skjer noe. :shock:

Helt riktig ;) jobbet med gitter i frontfangern natt til lørdag :P måtte få det ferdig! panseret ble lakkert for drøy måned siden eller noe, men nå er det frontfangeren sin tur igjen, denne gang på lakkererns regning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ///m-mattene kommet også:D ble finfin oppgradering innvendig for engangs skyld;)

1000000631.JPG

1000000632.JPG

1000000633.JPG

Ja, det er shitty iPhone-bilder, så nattens ser ikke like bra ut, og logoen ser dårlig ut, men det er bedre irl;)

Btw, noen som vet hvor den siste delen som ligger bak midtkonsollen på siste bilde skal? Ca 80x20cm str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man begynt på ekstralys i håndtak og i rom i dørene...

Kom ganske langt i dag, men det er en sabla knotete jobb å komme til alle steder og koblet kablene riktig så de lyser når de skal! Så fortsetter i morgen, tenkte jeg skulle kaste meg over "coming home/leaving Home"ish-greia i morgen også, følger en DIY fra bimmers på det;)

DIY på ekstralysene i interiøret kommer når jeg er ferdig og får somlet meg til å skrive ned alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! veldig fin bil du har der :) liker veldig godt det du har gjort med bilen, ser bra ut :) Men er du fornøyd med senkesettet? tenkte å kjøpe det samme nå når feriepengene kommer.. men må høre noen erfaringer først :) og hvordan var det å montere, hvor lang tid brukte du/dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...