Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp et brukt tak.. Kapp av ved stolpene og borr opp punktene og skjær d ut bit for bit.. Tar nokk litt tid menn billiere enn nytt og du finner sef et med takluke;) er det kona di som kommer fra kristiansuns eller du? Gleder meg til å se bilen din med takluke og sort tak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gjør jeg også! ;) blir nok lakkert sort, samme farge som diffuseren og speilene ;) har fått noen mails om bilen, men jeg klarer liksom ikke skrive så mye bra om bilen, for da kommer folk og henter den! :P tror jeg "desverre" må beholde bilen en goooood stund til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET gjør jeg også! ;) blir nok lakkert sort, samme farge som diffuseren og speilene ;) har fått noen mails om bilen, men jeg klarer liksom ikke skrive så mye bra om bilen, for da kommer folk og henter den! :P tror jeg "desverre" må beholde bilen en goooood stund til :P

LIKER! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal i "vinterbilen" min, som blir prosjektbilen til ubersimen og meg;) e30 316:D enn så lenge blir det m20b20, men er mulig vi får tak i en billig b25 også, så da blir det vel å bygge turbo på en av motorene tenker jeg, først må vi få start på tralla da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer godt det ja Mr. Silver ;) hadde et "historisk tilbakeblikk" rundt omkring i hele kristiansund, for både fruen og meg, så da endte vi opp på Kvitneset en tur :)

Synes jeg så det var noe kjent med plassen ja :)

Jeg bor selv på Storbakken på Frei om du vet hvor det er :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt usikker på merke på defusern men :shock: på mine bbs lm kopia fra gs bynte d å flasse klarlakk ved ventilene når i hadde på slike ventilhetta du he no...fordi dm i fart kan kakke nedi felgkanten av,,,ikje sikkert det sjer med dine men d jor d med mine :?

har du funnet donortak? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt usikker på det selv:p men skal ha et annet der, som passer litt bedre;) får håpe det ikke skjer med felgene mine:o fikk du noe igjen for det?

Jeg er i dialog ang donortak ja;) en god pris med takluke, svart taktrekk og hele pakka:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarlakken på felgene får jo steinsprut fra forhjul likevel, så er vel tvilsomt man får noe igjen for det. Bakfelgene jeg hadde på forrige bilen var kantfelger fra GS, og de flassa som bare det på bare en sesong.. Kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarlakken på felgene får jo steinsprut fra forhjul likevel, så er vel tvilsomt man får noe igjen for det. Bakfelgene jeg hadde på forrige bilen var kantfelger fra GS, og de flassa som bare det på bare en sesong.. Kvalitet..

kjempekvalitet :shock: mine begynte å flasse kunn der ventilen er og utviklet seg derifra..

Tzunami: så bra :D svart tak også ja det høres jo veldig bra ut:) det er vell det eneste bilen din mangler nå vell :o og ett facelift m ratt da kansje, blir så utrolig mye bedre å holde i da,,kjøreopplevelsen stiger:) har ett til salgs også jeg som er ferdig tilpasset preface med slepering og airbag å alt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarlakken på felgene får jo steinsprut fra forhjul likevel, så er vel tvilsomt man får noe igjen for det. Bakfelgene jeg hadde på forrige bilen var kantfelger fra GS, og de flassa som bare det på bare en sesong.. Kvalitet..

kjempekvalitet :shock: mine begynte å flasse kunn der ventilen er og utviklet seg derifra..

Tzunami: så bra :D svart tak også ja det høres jo veldig bra ut:) det er vell det eneste bilen din mangler nå vell :o og ett facelift m ratt da kansje, blir så utrolig mye bedre å holde i da,,kjøreopplevelsen stiger:) har ett til salgs også jeg som er ferdig tilpasset preface med slepering og airbag å alt:P

Hmm... er ikke helt sikker på facelift-rattet jeg, føler det ikke er helt 5-serie-ratt liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...