Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det kan du trykt si! :P er veldig usikker på om "jeg" skal sveise i stolpene eller om jeg skal bytte takplata bare, noen som har gjort noe sånt før? Må jo være veldig mye som må klaffe for at sveising på stolpene skal bli bra? Må jo bli tett rundt dørene og vinduene, altså være like rett over alt, høres skummelt ut:p men "mekanikern min" får bestemme hva det blir, tross alt han som skal gjøre jobben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det følger jo med et dreneringsrør iallefall, så får se, mulig jeg skjøter det og legger det der det skal ligge originalt, må sette meg litt inn i takluke mtp kabler osv, skal vel kobles opp litt sikringer osv, kablene ligger vel i venstre a-stolpe, og de ble kappet, så jeg må titte på forskjellen mellom den og den jeg har fra før av... Blir litt jobb med dette! Men håper det blir orden tilslutt og at det her er verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen er det alarm-dings, men selv om det står i utstyrslisten fra bmw at bilen min har alarm så har jeg aldri klart å utløse den iallefall :P på det andre speilet jeg fikk med taket så er den rund mens den jeg har fra før av er firkantet og flat (som du ser på bildet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lås dørene med vindu litt åpent stikk in hånda etter 1 min p dra i håndtake så går den;) er 3 ledninger på na åpnern ka dn siste er til da:)? E dn til lys i knappene? Håper det lar c gjøre å programere dn til 413mhz ;) venter i spenning.. Bra noen har mere peil enn meg på data å finne ut ting, spent på takprosjektet jeg.. Blir d snart;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den siste er for lys til knappene ja ;)

han jeg skal få til å gjøre det har mistet mobilen, så han er litt vanskelig å få tak i, men når jeg gjør det så blir det fart i sakene tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen er det alarm-dings, men selv om det står i utstyrslisten fra bmw at bilen min har alarm så har jeg aldri klart å utløse den iallefall :P på det andre speilet jeg fikk med taket så er den rund mens den jeg har fra før av er firkantet og flat (som du ser på bildet)

Prøv å jekke opp bilen litt mens den er låst du.. Eller så åpner du panseret fra inni bilen, låser den, og så åpner du panser. Skal sitte en føler der..

Funker fett hos meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...