Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vi får se, blir nok noe lavere på gatebil, så er ikke sikker på hvor mye jeg skal space, hvis jeg gjør det da;) lakkerern tar bilen iløpet av ukedagene før gatebil, så det blir så akkurat at det nesten er kvalmt! :P men gleder meg SYYYYYKT!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt å få på det nye taket egentlig? Ribbe taket du har nå og kappe så punkte på det nye? Virker ingen enkel jobb! Veldig nyskjerrig! :P

Trur eg hadde død at bekymring hadde det vert min!

Har du tatt vekk traktene i fronten forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

traktene i fronten er fortsatt på de ;)

taket blir å ribbe det innvendig, kappe ut takplata, kappe løs takplata fra andre taket, lime og punkte det fast rundt hele, og la det tørke i 24 timer før den blir sendt til lakkering dagen derpå :P problemet nå er å få ut front og bakruta, er dyrt å ta det på forsikring, så prøver å få folk til å hjelpe meg, men det er lite hjelp å hente der gitt :/ så hvis noen kjenner noen folk i oslo-området som kan hjelpe meg med rutene på en eller annen måte så si ifra!!!

Er spent som f**n!!! gruer og gleder meg som bare det! :P kan ikke helgen komme snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

traktene i fronten er fortsatt på de ;)

taket blir å ribbe det innvendig, kappe ut takplata, kappe løs takplata fra andre taket, lime og punkte det fast rundt hele, og la det tørke i 24 timer før den blir sendt til lakkering dagen derpå :P problemet nå er å få ut front og bakruta, er dyrt å ta det på forsikring, så prøver å få folk til å hjelpe meg, men det er lite hjelp å hente der gitt :/ så hvis noen kjenner noen folk i oslo-området som kan hjelpe meg med rutene på en eller annen måte så si ifra!!!

Er spent som f**n!!! gruer og gleder meg som bare det! :P kan ikke helgen komme snart??

Hadde du bodd litt nærmere hadde i kunne jolpe d med å ta ut rutene.. Har 2 kompisser som driver med dette.. Men det er litt langt unna:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir litt lang reisevei gitt:p bortsett fra det så passer det jo bra xD i værstefall blir det å ta det på forsikringen, men d blir det vel 1-2000 per rute, så det er dyrt:/ noen andre som har unison forsikring? Som kan gi meg eksakt egenandel på ruter hos dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...