jakobm5 Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Stemmer d;) hadde 265 i:p ja må få til taket til gatebil.. Har tro på att dette blir veldig bra:)
Tzunami Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Ja vi får se, blir nok noe lavere på gatebil, så er ikke sikker på hvor mye jeg skal space, hvis jeg gjør det da;) lakkerern tar bilen iløpet av ukedagene før gatebil, så det blir så akkurat at det nesten er kvalmt! men gleder meg SYYYYYKT!!!!
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Det spøker litt for taket da mekanikern har vært på fylla i helgen, men man krysser fingrene! dette skal gå!
Toor1988 Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Du har hatt mye uhell me bilen:( får håpe det ordner seg fort
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 ja det kan man si har brukt litt tid og penger på den bilen nå! og det blir ikke mindre med tiden heller!
Toor1988 Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 har heldigvis ikke blitt noe med meg utemom støttdemper lager framme siden han som har hatt bilen før hadde klart og vri av ene bolten
Bjornhbjelland Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Hvordan har du tenkt å få på det nye taket egentlig? Ribbe taket du har nå og kappe så punkte på det nye? Virker ingen enkel jobb! Veldig nyskjerrig! Trur eg hadde død at bekymring hadde det vert min! Har du tatt vekk traktene i fronten forresten?
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 traktene i fronten er fortsatt på de taket blir å ribbe det innvendig, kappe ut takplata, kappe løs takplata fra andre taket, lime og punkte det fast rundt hele, og la det tørke i 24 timer før den blir sendt til lakkering dagen derpå problemet nå er å få ut front og bakruta, er dyrt å ta det på forsikring, så prøver å få folk til å hjelpe meg, men det er lite hjelp å hente der gitt :/ så hvis noen kjenner noen folk i oslo-området som kan hjelpe meg med rutene på en eller annen måte så si ifra!!! Er spent som f**n!!! gruer og gleder meg som bare det! kan ikke helgen komme snart??
jakobm5 Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 traktene i fronten er fortsatt på de taket blir å ribbe det innvendig, kappe ut takplata, kappe løs takplata fra andre taket, lime og punkte det fast rundt hele, og la det tørke i 24 timer før den blir sendt til lakkering dagen derpå problemet nå er å få ut front og bakruta, er dyrt å ta det på forsikring, så prøver å få folk til å hjelpe meg, men det er lite hjelp å hente der gitt :/ så hvis noen kjenner noen folk i oslo-området som kan hjelpe meg med rutene på en eller annen måte så si ifra!!! Er spent som f**n!!! gruer og gleder meg som bare det! kan ikke helgen komme snart?? Hadde du bodd litt nærmere hadde i kunne jolpe d med å ta ut rutene.. Har 2 kompisser som driver med dette.. Men det er litt langt unna:p
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Ja det blir litt lang reisevei gitt:p bortsett fra det så passer det jo bra xD i værstefall blir det å ta det på forsikringen, men d blir det vel 1-2000 per rute, så det er dyrt:/ noen andre som har unison forsikring? Som kan gi meg eksakt egenandel på ruter hos dem?
NeonMuffler Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 fin bil! ser du driver å råner rundt i lokale trakter hehe
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Ja når man bor på nordstrand/karlsrud så blir det mange turer i området har sett bilen din endel ganger også! et par ganger på nygårdskrysset blant annet
Snowgoon Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Var utrolig pen denne her har sett den i virkeligheten en gang, stod ved peppes på hauketo. Hvis det kan stemme?
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Det stemmer godt det står desverre der flere ganger i uka da det hølet der er jobben min
Snowgoon Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Da har jeg kanskje hatt deg på døra mi noen ganger! Oppe på nebbejordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå