Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja når man bor på nordstrand/karlsrud så blir det mange turer i området ;) har sett bilen din endel ganger også! et par ganger på nygårdskrysset blant annet ;)

hehe, sierran da eller? siden min har stått i garasjen siden vintern:P

hvis ikke du tenker på ifjor da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! :D nå gleder jeg meg bare syyykt mye til lørdag!! blir så deilig å begynne å kutte og sveise for å få på nytt tak! :D for ikke å snakke om å få den tilbake fra lakkering :o hvorfor må tiden gå så sinnsykt sagte!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart! ;) skal få med meg en "fotograf" så jeg får masse bilder fra prosessen! Blir nok ikke noe diy, men bilder skal komme:D hvis dere ser en E30 touring med 3,4L på gatebil så er det mekanikern min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er fra 8-10 juli, altså fra fredag som kommer.

Men snakk om motgang a gitt! jeg får ikke av taktrekket på m5-taket fordi jeg ikke har strøm eller bryter til å kjøre takluka inn, fått feil sveiseapparat (når en kompis skulle komme med riktig tak fikk han motorstopp på m50'n sin) sveisern/mekanikern min har drukket, og har knust hånda, så han kan ikke sveise, så ja....

Noen i oslo-området som kan hjelpe meg med å få av taktrekket?? står nær alnabru!! ring 977 84 957!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...