NeonMuffler Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Ja når man bor på nordstrand/karlsrud så blir det mange turer i området har sett bilen din endel ganger også! et par ganger på nygårdskrysset blant annet hehe, sierran da eller? siden min har stått i garasjen siden vintern:P hvis ikke du tenker på ifjor da
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Er nok e34'n i fjor ja, med koed-merket i bak-side-vinduet
Tzunami Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Da er ruteproblemet fiksa! Blir litt mørkere bakrute også diggdigg;)
Tzunami Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Blir 20% i bakruta og 35% ellers, men tar bare bakruta nå, så får resten komme senere;)
jakobm5 Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Blir 20% i bakruta og 35% ellers, men tar bare bakruta nå, så får resten komme senere;) Nydelig perfekt blir d;)
Tzunami Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Håper det! nå gleder jeg meg bare syyykt mye til lørdag!! blir så deilig å begynne å kutte og sveise for å få på nytt tak! for ikke å snakke om å få den tilbake fra lakkering hvorfor må tiden gå så sinnsykt sagte!!
Tzunami Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Såklart! skal få med meg en "fotograf" så jeg får masse bilder fra prosessen! Blir nok ikke noe diy, men bilder skal komme:D hvis dere ser en E30 touring med 3,4L på gatebil så er det mekanikern min:)
Tzunami Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Da er sveiseutstyr kjøpt inn, så nå gjør man seg klar til jobbing i kveld/natt:D
Toor1988 Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Da er sveiseutstyr kjøpt inn, så nå gjør man seg klar til jobbing i kveld/natt:D Det blir bra
Tzunami Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Gatebil er fra 8-10 juli, altså fra fredag som kommer. Men snakk om motgang a gitt! jeg får ikke av taktrekket på m5-taket fordi jeg ikke har strøm eller bryter til å kjøre takluka inn, fått feil sveiseapparat (når en kompis skulle komme med riktig tak fikk han motorstopp på m50'n sin) sveisern/mekanikern min har drukket, og har knust hånda, så han kan ikke sveise, så ja.... Noen i oslo-området som kan hjelpe meg med å få av taktrekket?? står nær alnabru!! ring 977 84 957!!
Tzunami Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Taktrekket er av, takplata er på vei av, nytt sveiseapparat er på vei, jeg er på vei for å hente vinkelsliper, og taket SKAL byttes før jeg legger hodet på puta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå