Tzunami Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Ja da blir det et par timer søvn før vi gyver på igjen alikevel, en helvettes jobb det her!! Var ikke bare å borre opp noen punkter gitt, shiten er jo sveisa omtrent hele veien:s noen som kan noen triks? For jeg er tom for ideer:( hjelp!
jakobm5 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Holder du på med det løse taket eller har du tatt ut rutene å holder på med bilen? Må vell borte punktene å bruke en lufthammer vil jeg tro, må være forsiktig så det ikke blir mye bulker;( men dette får du til:) skal du lakke fangeren også nå? Bra nr på sida i tråden din nå
Tzunami Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Holder på å løsne taket på gamle"taket"... Har fått ut rutene og alt i bilen, så det er klart, men skal bli ferdig med det "nye" først;) gruer meg til å sette vinkelslipern i bilen
jakobm5 Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Holder på å løsne taket på gamle"taket"...Har fått ut rutene og alt i bilen, så det er klart, men skal bli ferdig med det "nye" først;) gruer meg til å sette vinkelslipern i bilen Bilder:)
Tzunami Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Bilder kommer, akkurat nå trenger jeg sååårt et sted å stå, ble kastet ut fra stedet jeg sto, så står uten sted:( trenger hjelp!!!
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Jaja, man ordner og fikser, men har man nok kutteskiver til vinkelslipern? neida! og er det noen våkne kl. 3 på natta som har det? neida men da har vi iallefall mulighet til å ta igjen litt søvn, og fra kl. 10 ish i morra starter vi på'n igjen slik som dette står bilen nå!
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Da er vi i full gang med å sveise nye taket på bilen, dette blir gromt:D
jakobm5 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Mye jobb dette men du er hendt å får til dette:) imponerende arbeid du har lagt ned i denne bilen:) hva blir neste mood? M5 Intriør? Så kommer vel motor å understell til slutt da det bare er det du kan toppe listen med:) uansett lykke til med sveisinga oglakkeringa og pøs på med bilder:)
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Driver å laster opp litt bilder nå, men tar litt tid da jeg sitter hjemme på pcen til folka hjemme min ligger hos dama der jeg bor for tiden...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Her kommer litt bilder i hytt og gevær fra helgen som var, fått gjort mye nå Meeen, noe helhetsbilde kommer ikke før bilen er tilbake fra lakk ++, har fikset litt småstæsj osv til gatebil, så blir litt fikling med bilen fremover, kaaaanskje det kommer et bilde eller to på fredag før jeg reiser nedover til rudskogen selv om mange kommer til å se den der da Her er rutene ute, og bilen er klar.. Nye taket.. Taktrekket nede.. Bore opp punktsveisingen (som ikke var punkter) Kvelds/nattbilde Så ble vi kasta ut, og da bar det hjem til gode gamle garasjen, som her helt ryddig og fin, og ikke fyllt opp av bilgreier.. Taket er av natt til mandag.. Nye taket prøvemonteres.. Ut i det fri med bimmern.. cab anyone? Så var det på tide med lim.. Deretter sveising..
Joakimhg Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Imponerende pågangsmot! Håper å få sett bilen på rudskogen!
Bjornhbjelland Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Sjukt imponerende! Grønn av misunnelse! Me legge ut bilder for oss som ikke skal til rudskogen! Stå på!
bmwZ Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Blitt en virkelig flott E39 dette og skikkelig pågangsmot har du også. Alt det der bare for en takluke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå