Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da blir det et par timer søvn før vi gyver på igjen alikevel, en helvettes jobb det her!! Var ikke bare å borre opp noen punkter gitt, shiten er jo sveisa omtrent hele veien:s noen som kan noen triks? For jeg er tom for ideer:( hjelp! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du på med det løse taket eller har du tatt ut rutene å holder på med bilen? Må vell borte punktene å bruke en lufthammer vil jeg tro, må være forsiktig så det ikke blir mye bulker;( men dette får du til:) skal du lakke fangeren også nå? Bra nr på sida i tråden din nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å løsne taket på gamle"taket"...

Har fått ut rutene og alt i bilen, så det er klart, men skal bli ferdig med det "nye" først;) gruer meg til å sette vinkelslipern i bilen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å løsne taket på gamle"taket"...

Har fått ut rutene og alt i bilen, så det er klart, men skal bli ferdig med det "nye" først;) gruer meg til å sette vinkelslipern i bilen :o

Bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, man ordner og fikser, men har man nok kutteskiver til vinkelslipern? neida! og er det noen våkne kl. 3 på natta som har det? neida :P men da har vi iallefall mulighet til å ta igjen litt søvn, og fra kl. 10 ish i morra starter vi på'n igjen ;)

slik som dette står bilen nå! ;)

1000000571.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jobb dette men du er hendt å får til dette:) imponerende arbeid du har lagt ned i denne bilen:) hva blir neste mood? M5 Intriør? Så kommer vel motor å understell til slutt da det bare er det du kan toppe listen med:) uansett lykke til med sveisinga oglakkeringa og pøs på med bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder i hytt og gevær fra helgen som var, fått gjort mye nå :o

Meeen, noe helhetsbilde kommer ikke før bilen er tilbake fra lakk ++, har fikset litt småstæsj osv til gatebil, så blir litt fikling med bilen fremover, kaaaanskje det kommer et bilde eller to på fredag før jeg reiser nedover til rudskogen ;) selv om mange kommer til å se den der da ;)

Her er rutene ute, og bilen er klar..

DSC_0001.JPG

Nye taket..

DSC_0003.JPG

Taktrekket nede..

DSC_0027.JPG

Bore opp punktsveisingen (som ikke var punkter)

DSC_0036.JPG

Kvelds/nattbilde

DSC_0040.JPG

Så ble vi kasta ut, og da bar det hjem til gode gamle garasjen, som her helt ryddig og fin, og ikke fyllt opp av bilgreier..

DSC_0080.JPG

Taket er av natt til mandag..

DSC_0082.JPG

Nye taket prøvemonteres..

DSC_0087.JPG

Ut i det fri med bimmern.. cab anyone? :)

DSC_0095.JPG

Så var det på tide med lim..

DSC_0098.JPG

Deretter sveising..

DSC_0100.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...