Tzunami Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Deal jacobm5! sender deg mms når jeg har bestilt jeg er nok oppe i kleivi et sted men skal nedover til ål og handle litt i morgen tenker jeg, så hvis du ser meg så er det bare å blinke på meg, så kan vi jo slå av en prat!
jakobm5 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Deal jacobm5! sender deg mms når jeg har bestilt jeg er nok oppe i kleivi et sted men skal nedover til ål og handle litt i morgen tenker jeg, så hvis du ser meg så er det bare å blinke på meg, så kan vi jo slå av en prat! Ja gjør det:) send meg adressen din også da:)
aplet86 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Var du i Hønefoss i dag? Syns jeg møtte deg ved Utøya
Tzunami Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 kjørte forbi der ja kan ikke huske å ha sett bilen din da? hadde nok husket en hvit e39?
tordah Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 vææærsåsnill, prøv med stickerbomba leppe! jeg har ikke sett det en eneste gang på dette forumet enda!
Tzunami Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Kan jo alltids prøve å stickerbombe den før lakkering aplet: det var ikke deg som kjørte den e39 touringen(?) med us-blink istedetfor parklys? la iallefall merke til en sånn en på veien
aplet86 Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Nope, var ikke det! Den hvite er solgt hehe. Kjører Merce og 316 om dagen jeg
Tzunami Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 åja, stemmer det da la jeg nok ikke merke til deg men kjørte oppover den veien i går iallefall
Tzunami Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Jeg har til nå sagt at med lav bil så er det bare å legge om kjørestilen så går alt men ikke f**n om jeg skal opp på fjellet med bilen min mer! den skal heller få kose seg hjemme i garasjen da! har ikke vært så konsentrert under kjøring siden første gang jeg satt bak rattet og var pissredd for å kjøre på motorveien! festet mobilen i fronten og filmet på vei opp så skal se om jeg får fjernet litt unødvendige greier og slengt den opp sammen med noen bilder også (ja... mobilbilder )
Tzunami Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 denne haugen møtte jeg på vei ned til Ål ista, flott å ha lav bil!
lynvingen Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 fant denne til deg så har du prosjekt i vinter http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=29208878
Tzunami Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Se der ja;) trenger nøkler, ews, hjerne osv for at alt skal gå over, hvis ikke blir det mye koding tror jeg:p men får se hva det blir til;)
jakobm5 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Send inn en søknad om å bygge m5 da vell.. Skada m5 fra tyskland er billi nå;p ssp gokjenner d dem;) d hadde vært hyggeli.. Og denne bilen fortjener d:)
Tzunami Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Hadde jo vært morsomt å søke sånn bare for morroskyld så får jeg se senere om det blir noe av, hva trenger jeg for å søke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå