Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, etter endel banning, feilsøking og onde tanker om at de neste månedene skulle bli fyllt av bussturer fant vi endelig ut feilen på at e30'n stoppa og ikke ville starte igjen, rotor og fordelerlokk er svidd opp, men blir bytta i morgen, og motoren kommer igjen til å male som en katt;)

E39'n blir også sendt avgårde til oppretting og hellakkering i neste uke, så da blir det årnings på sakene! :) lover flere bilder, har vært litt på latsia med kameraet i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... da var det nok mer enn rotoren som hadde gått alikevel gitt, så planene surrer videre om m50b20 i e30'n da jeg har en slik en for hånden ;)

hvis noen har en manuell kasse til denne(m50b20) så skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en skuffende telefon med opprettern i dag, "ring meg på mandag igjen, hakke tid denne uka"

er vel sammen beskjed jeg har fått di siste gangene jeg har ringt :?

så i morgen skal jeg ringe og mase, be om å få en dato han kan hente den, og pushe han deretter!

savnet etter å få den på veien igjen er for stort, spesielt nå som jeg har to bimmere stående her! e30'n fikk jeg jo ikke i gang, så den står og skinner så rosa som den er foran garasjen!

Uansett skal jeg få hentet panser på onsdag håper jeg, og skal bestille noen smådeler på gs, så blir det litt prøvemontering iløpet av uka,

få på bakfangern, skjermene og panseret, og flytte over bjelka i ny-frontfangern.

Lover å ta litt bilder da, så det blir mer enn bare prat i denne tråden, piffe den opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått hentet panser, og bilen blir hentet mandag eller tirsdag til uka for oppretting, så da blir det god stemning! :D

ellers er det jo rudskogen i morgen, som sidetryne riktignok :/ men verdt å få med seg! satser på å møte masse bimmersfolk der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kjedelig samtale med opprettern i dag "henter den iløpet av uka"

Han hadde ikke skrevet ned nr mitt før i dag engang, til tross for at vi har pratet og planlagt oppretting og lakk i flere mnd!

Nå har jeg gitt lakkeringsojobben til en kompis som kunne matche prisen, stoler litt mer på han;) og så har jeg fått bestilt meg litt xenon, så nå mangler bare nye lykter:p

Skal montere nytt panser, skjermer og fangere i morgen, så da kommer det bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nok en kjip samtale med opprettern så har jeg blitt enig med meg selv om å gaffe fast frontfangern, hente prøveskilt og kjøre den opp til han selv!

Er det noen fare for å bli stoppet hvis fronten er festet med gaffateip sånn? Eller er det helt lovlig sålenge det ikke er skarpe kanter?

Bilder kommer i kveld iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var man så lei at bilen ble kjørt for egen maskin til høggern... neida, opprettern ;)

etter mye om og men, teiping, stripsing og diverse så kom den seg frem iallefall!

så nå begynner bare masinga for å få opprettern til å få ferdig bilen til fredag! krysser fingrene ;)

Et lite stemningsbilde til slutt, ja vet bimmern ser helt modbydelig ut! men den er nå på bedringens vei!

og SA**N så godt det var å kjøre den igjen! kribler i fingrene etter å få den på skilter og koose meg med den :)

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2025.01.11%2023%3A36%3A39.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen retta opp allerede! opprettern trengte bare å montere panser og skjermer for å dobbeltsjekke ;)

måtte visst sveising til, og batteriet ble såklart koblet av ;)

men var en fyr som mente jeg måtte kode opp bilen for å få kjørt den hvis batteriet er koblet fra, noen som har hørt om det?

Bilder kommer såfort jeg får hentet den, innen tirsdag I hope!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en telefon med opprettern i dag, men litt gode nyheter i dag:)

Pris mellom 5 og 6 000! :D inkludert sveising og div;) han monterer skjermer og panser, fryd og gammen til tross for en noe vanskelig og løsemiddelskadet oppretter :P

Takk michael, regnet ikke med at man måtte programmere en '97-modell nei;) mulig det er sånn på e60/61?

Muztang: det er klart det blir en tur eller to når den kommer på veien igjen;) må bare spare opp til nye frontlykter;) blir ikke lenge til senk heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett før jeg røsket av meg håret i raseri og irritasjon, opprettern bare utsetter og utsetter, sier at den er så godt som ferdig, men klarer ikke å få den ferdig... "ringer deg i morgen" er noe som går igjen og igjen hver telefonsamtale... Blir gal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...