Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt litt deler til bilen og skal innom GS og kjøpe noe mer i morgen;)

*AC-rør (som tar knekken på lommeboka)

*Utetemp.-sensor

*Dreneringsslanger til takluka da de jeg har var litt for korte:p

*lister under lyktene

Pluss at skjermene skal masseres og bilen skal i lakkboksen nok en gang (håper siste gang) på lørdag. Dette blir godt;)

Valse baksjermer eller skal du ta bort knekken? På m5"n er dek ikke kant innover om du sjønner? Mye bedre kan ha jula helt ut da;) penere enn valsing da kanten på bmw er så haard att hele sjermen går ut men falsen fortsatt er tykk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke pent å ta bort knekken der? (hvis du mener å kutte) en kompis som har valset bmw'er før skal hjelpe meg, så skal få valset inn den knekken som stikker innover fra skjermen ;)

Skal ta bilder av m5" sjermene å vise deg jeg :D må bare komme meg hjem å ta av en work :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke fra jacobm5 i dag, så da er vinterns lille prosjekt klart;)

1000000655.JPG

Fikk også nettopp vite at en kompis hadde sett en mørk grå e39 med m-fangere og like felger som meg, i Oslo ganske nylig:( har vel med en copycat å gjøre her xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke fra jacobm5 i dag, så da er vinterns lille prosjekt klart;)

1000000655.JPG

Fikk også nettopp vite at en kompis hadde sett en mørk grå e39 med m-fangere og like felger som meg, i Oslo ganske nylig:( har vel med en copycat å gjøre her xD

felgene mine er bestilt direkte fra fabrikk etter egne mål så like er dem ikke tror jeg;P

men d var da fan å likevell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...