jakobm5 Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Da har jeg bestilt litt deler til bilen og skal innom GS og kjøpe noe mer i morgen;) *AC-rør (som tar knekken på lommeboka) *Utetemp.-sensor *Dreneringsslanger til takluka da de jeg har var litt for korte:p *lister under lyktene Pluss at skjermene skal masseres og bilen skal i lakkboksen nok en gang (håper siste gang) på lørdag. Dette blir godt;) Valse baksjermer eller skal du ta bort knekken? På m5"n er dek ikke kant innover om du sjønner? Mye bedre kan ha jula helt ut da;) penere enn valsing da kanten på bmw er så haard att hele sjermen går ut men falsen fortsatt er tykk;)
Tzunami Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Blir vel ikke pent å ta bort knekken der? (hvis du mener å kutte) en kompis som har valset bmw'er før skal hjelpe meg, så skal få valset inn den knekken som stikker innover fra skjermen
jakobm5 Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Blir vel ikke pent å ta bort knekken der? (hvis du mener å kutte) en kompis som har valset bmw'er før skal hjelpe meg, så skal få valset inn den knekken som stikker innover fra skjermen Skal ta bilder av m5" sjermene å vise deg jeg må bare komme meg hjem å ta av en work
Tzunami Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Kjør på! venter spent på bilder jeg da
Tzunami Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Kjør på! venter spent på bilder jeg da
Tzunami Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Kjenner flere jeg er ikke heelt fornøyd med jobben han har gjort da, men hellakkering til 15k er jo ikke noe å klage på egentlig
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Fikk en pakke fra jacobm5 i dag, så da er vinterns lille prosjekt klart;) Fikk også nettopp vite at en kompis hadde sett en mørk grå e39 med m-fangere og like felger som meg, i Oslo ganske nylig:( har vel med en copycat å gjøre her xD
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Fikk en pakke fra jacobm5 i dag, så da er vinterns lille prosjekt klart;) Fikk også nettopp vite at en kompis hadde sett en mørk grå e39 med m-fangere og like felger som meg, i Oslo ganske nylig:( har vel med en copycat å gjøre her xD felgene mine er bestilt direkte fra fabrikk etter egne mål så like er dem ikke tror jeg;P men d var da fan å likevell:)
ehrnst Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Trenger e30'n ny lakk? alltid greit å skaffe seg noen kontakter men med tid og stunder er det muligheter for fargebytte, ja
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Var mer en copycat av min bil, lik farge, felger og fangere som meg, nå skal det sies at det ikke er uvanlig med m-fangere og lm-felger, men til og med med røde senterkopper? Liker det ikke!
Tzunami Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Rota meg til en liten photoshop med Hamann-leppe så hvis noen vil sponse meg med pææng eller leppe så skrik ut xD
Tzunami Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 Da er bilen levert til lakk! Krysser fingrene for at den er klar til streetmeet i kveld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå