Tzunami Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Det skal du nok ikke se bortifra at det kan bli nok en dag uten valsing, "motorsenteret" åpner ikke før mandag, så da blir det valsing da istedet
Tzunami Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 er jo billig da og så har man tilgang til bukk når man trenger det, så synes det er greit tilbud
wicky124 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 lurer på om jeg skal betale deg for å bytte no stag i forstillinga på sjuern...
Tzunami Skrevet September 2, 2011 Forfatter Skrevet September 2, 2011 Hmm... Vet ikke helt om jeg hadde stolt på meg der, har aldri gjort sånt før:p
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Dagens bilde: Såklart er det familiebursdag i morgen... Så da må jeg vente med valsingen til tirsdag... Æsj!
Bjornhbjelland Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Farge har du på speilene? Cosmo svart?
Tzunami Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Ja, prøvde å teipe m-tech-skiltholderen fast for å slippe å borre, men det falt av så da ligger det på dashen midlertidig, må finne på en annen måte å feste det på, liker ikke å borre i fangern Maximillian: fargen på speilene er svart, en audifarge faktisk samme som taket og diffusor
Snowgoon Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Bilen blir bare penere og penere! så at du var en tur innom Ryen i går hehe! Men det motorsenteret med bukk osv, har alle mulighet for å benytte seg av det tilbudet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå