Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Dioder sine pærer skal visstnok være veldig bra etter det jeg har hørt, rent fargemessig. Funksjonaliteten er en annen i forhold til vanlige blanke halogenpærer, noe som sier seg selv med tanke på farget/ikke farget glass :P

Hadde selv 8k 6w AE, ble akkurat hakket for sterkt, så 5w er er perfekt. Men etter å ha prøvd både led og halogen så falt valget på halogen. I kombinasjon med us-blink og gule spredere så ble halogen det peneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det fizn! og jakobm5 :) er godt å høre sånt iblant :D

Som Lasseln sier så vil jeg nok satt saltkjelen sin høyt oppe også, men har alle forskjellige biler, salty sin er clean og strøken, mens jeg synes den hvite 535'n og min er tøffere, mens jakobm5 sin er rå :P så alle er på topp synes jeg i hver sin "klasse"..

Mikael: takktakk :D tenkte på deg idet jeg passerte porsche før i dag :P skal nok få tatt en tur innom ja ;) har jo ikke noe å fylle dagene med så :P

du kan jo fikse meg jobb der nede? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikael: takktakk :D tenkte på deg idet jeg passerte porsche før i dag :P skal nok få tatt en tur innom ja ;) har jo ikke noe å fylle dagene med så :P

du kan jo fikse meg jobb der nede? xD

Bare si ifra først, så passer jeg på at jeg ikke er på kjøretur når du kommer! :P

Ja, bare og søke det! Mulig du har flaks som jeg hadde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...