spruddel Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hmm, har 8000k på AE, 5000k på grøftelys eller noe. Dioder selger noen på 7500, men koster litt. Hva betalte du for dine?
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Jeg ga altfor mye for mine men var litt i siste liten så.. kostet drøyt 500,-
lasseln Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Dioder sine pærer skal visstnok være veldig bra etter det jeg har hørt, rent fargemessig. Funksjonaliteten er en annen i forhold til vanlige blanke halogenpærer, noe som sier seg selv med tanke på farget/ikke farget glass Hadde selv 8k 6w AE, ble akkurat hakket for sterkt, så 5w er er perfekt. Men etter å ha prøvd både led og halogen så falt valget på halogen. I kombinasjon med us-blink og gule spredere så ble halogen det peneste
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Synes det blir for mye forskjellig gulfarger på bilen din jeg men synes iallefall med fronten min og fargen min så passer det best med hvitt
lasseln Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Det er det at alt er gulnyanser som gjør at jeg syns det er en "riktig" combo, men vær sin smak, for all del
Michaelw Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Sto på jobb og titta ut av vinduet her forleden dag, pent syn når du kjørte forbi! Den har blitt braa! Må ta en tur innom igjen, så jeg kan se nermere!
fizn Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Når jeg tenker meg godt om, så vil jeg påstå dette er Bimmers peneste e39! Vertfall en god kokkerent til den hvite 535en, skulle bare hatt noe større motor i denne også..
jakobm5 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Dette er nokk en av de bedre inn på hær ja:) m5 maskinist nå så
fizn Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ops, glemte din Jakobm5... Din, Tzunami og den hvite er vertfall top 3 her inne! Tror jeg
lasseln Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ops, glemte din Jakobm5... Din, Tzunami og den hvite er vertfall top 3 her inne! Tror jeg Ville nominert Saltkjelen sin høyt på denne lista også
fizn Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ops, glemte din Jakobm5... Din, Tzunami og den hvite er vertfall top 3 her inne! Tror jeg Ville nominert Saltkjelen sin høyt på denne lista også Joda, syk den også! Men syns faktisk disse jeg nevnte er hakket kulere
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Takk for det fizn! og jakobm5 er godt å høre sånt iblant Som Lasseln sier så vil jeg nok satt saltkjelen sin høyt oppe også, men har alle forskjellige biler, salty sin er clean og strøken, mens jeg synes den hvite 535'n og min er tøffere, mens jakobm5 sin er rå så alle er på topp synes jeg i hver sin "klasse".. Mikael: takktakk tenkte på deg idet jeg passerte porsche før i dag skal nok få tatt en tur innom ja har jo ikke noe å fylle dagene med så du kan jo fikse meg jobb der nede? xD
Michaelw Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Mikael: takktakk tenkte på deg idet jeg passerte porsche før i dag skal nok få tatt en tur innom ja har jo ikke noe å fylle dagene med så du kan jo fikse meg jobb der nede? xD Bare si ifra først, så passer jeg på at jeg ikke er på kjøretur når du kommer! Ja, bare og søke det! Mulig du har flaks som jeg hadde
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 fikk faktisk jobb på 2 min i dag! en kompis på dekkmann som la inn et godt ord, så da bli bilen min å sees på dekkmann skjetten fremover kan jo komme innom på fredag michael?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå