CV-Erik Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Hehe,....om du ikke har skjønt det til nå så hater jeg fysisk belastende arbeid Hehe;p Bare den her som var litt jentete: "ødela negler og blei skitten all over..." Må passe på manikyren Du gjorde det ikke akkurat noe bedre nå
Rayen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Pen bil du har såg litt på den på gatebil og den var riktig
Tzunami Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Takktakk! Fikk fin post i dag når jeg kom hjem fra jobb:) Fikk også et morsomt hjul i går på jobben
Michaelw Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Takktakk! Fikk fin post i dag når jeg kom hjem fra jobb:) Fikk også et morsomt hjul i går på jobben Hvordan klarer folk og kjøre så lenge på et punga hjul..?
Tzunami Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Det skjønner ikke jeg heller, kjørte A6 allroad, og felgen var så godt som firkanta:p
Michaelw Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Det skjønner ikke jeg heller, kjørte A6 allroad, og felgen var så godt som firkanta:p Det er så ille at det er imponerende.
turbodiesel Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Flott bil du har, kan eg spørre kordan du har fikset de "hullene" i grillen til frontfangeren ?
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Er vel bare å gi faen i å stoppe for så å kjøre til ett dekkverksted...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Ja:p men værste var at han dro til møller for å klage på risting:p
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hahahahahah risting etter at dere la om dekk?
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Nei vi har jo aldri rørt det dekket før:p han synes det rista litt så han dro til møller, og de rørte dekket såvidt og dro av hele rullebanen på dekket:p så kom de til oss og sa "fiks" Fikk forresten nettopp høre av en kollega at jeg hadde tøff bil, men litt rart med audifelger på en BMW:p BBS ftw xD
Michaelw Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Ja:p men værste var at han dro til møller for å klage på risting:p Hvoordan er det muulig!?
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Lenge siden det har skjedd noe her nå... Men i dag skulle jeg iallefall bytte plass på bakdekka da det sliter merkverdig mye på innsiden:p og etter å løfta og bytta og skrudd på enormt mange 14"-15"-16" hjul så fikk jeg sjokk når jeg tok av bakhjula mine! 19x9,5 er jo sinnsykt stort!! og ikke minst tungt! Fikk ikke til å snu dekka da den bra maskinen er ødelagt, så får vente til den er reparert før jeg kaster meg over det igjen:p
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 misbruker jobbmaskinene ja...i see i see...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå