Tzunami Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Må jo det:p får se om jeg tar noen bilder i dag just for fun:p men er så mye overtid nå at jeg sover jobber sover jobber xD 15 timer om dagen er mye!
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Stemmer det;) nå skal den stå og kose seg i garasjen neste uke mens det er Espen sin tur til å kjøre til jobb:p diggdigg:D
Snowgoon Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Dere må begynne å vaske i den nye hallen på Kastellet! bedre vaskehall enn det kan dere ikke be om
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Får prøve den nestegang;) en kompis som jobber på mortensrud, så ble der nå liker egentlig best å vaske hjemme selv, men har vært lat og tatt det på selvvask på Shell istedet i det siste:p
Snowgoon Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Hjemmevask er jo helt klart det beste men den beste alternativet til det på vår side av byen blir Kastellet, nytt og fint. Bra utstyr å greier, liker at man kan lukke portene og bruke den tida man trenger uten å bli skjelt ut av rørleggere som skal ta halvårsvasken på firmabilen sin!
mak1990 Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Meget pen bil! Liker den svært godt Hvis man skal ha på hamanleppen, må lokariskjermene av eller går den med de på? Mvh Morten
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Takk til begge:) begynner å bli bra fornøyd nå ass:) mangler bare enda større motor:p som er verdig bilen:) Hamann-leppa går rundt lokariene, men har den ikke enda da, så har bare hørt det;)
Joffen92 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Meeeeeget fin den bilen din! misunnelig har jo akkurat samme felger som deg, og tenker å space, hvor mye har du spacet foran og bak? evt hvor kjøpte du spacerne? stå på videre
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Takktakk:D like godt å høre hver gang;) får ikke mindre lyst til å fortsette med den liksom:p Blir nok nye felger på meg til våren igjen, får se hva det blir da;) men av spacere har jeg 20mm foran og 25mm bak, kjøpt på GS;) H&R
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Vi får se, har skrapet litt lakk på ene felgen, så jeg skal pusse og polere kantene på de tenkte jeg, også legger jeg nok om nye dekk bak iløpet av vintern, så vi får se hva folk er villig til å gi for de:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå