Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Den leppa kommer nok til våren gitt ;) har fortsatt ikke bestemt meg om carbon eller svart blank, men vi får se da ;) har lyst på carbon panser og bagasjeluke om det blir motoroppgradering iallefall, så blir det litt lettere å godkjenne mtp. vekt også :)

er en stund siden jeg fikk dette brevet, men etter å ha møtt S62 i helgen, og pratet litt med han om hva som må til osv, så lurer jeg bare på om jeg må vise den før jeg begynner den evt. ombyggingen? det står ikke noe krav om å vise annet enn ferdig bygd bil...

IMAGE_1000000819.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leppa kommer nok til våren gitt ;) har fortsatt ikke bestemt meg om carbon eller svart blank, men vi får se da ;) har lyst på carbon panser og bagasjeluke om det blir motoroppgradering iallefall, så blir det litt lettere å godkjenne mtp. vekt også :)

er en stund siden jeg fikk dette brevet, men etter å ha møtt S62 i helgen, og pratet litt med han om hva som må til osv, så lurer jeg bare på om jeg må vise den før jeg begynner den evt. ombyggingen? det står ikke noe krav om å vise annet enn ferdig bygd bil...

IMAGE_1000000819.JPG

BD viste M3'n når den var ferdig, ikke før. Hør med han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå en litt skada på mobile.de til 6500 € nå, leste ikke så nøye, men tror det var noe surr med vann/olje (pumper tror jeg).. Greit å kjøpe en bil som funker :) Engelsk bil aktuelt eller? Er vel litt ledningsnett som kanskje må gjøres om da, men alt går jo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har titta litt rundt ja;) men har en skrapa konto nå, så skal litt til for å spare opp 70-80 000:p

Skal nok kjøpe en hel og fin og god bil tenkte jeg, så jeg har et godt utgangspunkt;) også skal jeg kjøre den fra der jeg kjøper den, og hjem da, så den bør tåle det iallefall:p pluss at jeg helt sikkert kommer til å ta en tur eller to på prøveskilt for å koooose meg litt:p England er ikke umulig det heller nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om en kar som tok inn en E39 M5 som skulle bygge om noe greier.. Han rakk å kose seg på prøveskilt kan du si.. Han kjørte inn på lokale råneplassen i Mysen og spant ut et sett med dekk, la om til de han hadde baki, spant ut de, kjørte bort på jobben og la om nye dekk på alle felgene og kjørte tilbake og spant opp de nye settene også :P Han skulle vel bytte stort sett alt i motor og oppgradere hele veien tror jeg.. :P Regner med du ikke gjør det da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, rakk ikke å spørre de engang DB:p jeg tar jo inn en hel bil, så blir vel plombert da tenker jeg?

Gleder meg iallefall! Trodde ikke det skulle være så lett det her:s såklart en utfordring med tanke på vekt, men det skal man alltids klare:)

Hørtes ut som han koste seg ja spruddel:p har lyst til å oppgradere litt før jeg setter motoren i bil, men blir nok evt grenrør osv utvendig bare da;) har null peiling på ting inni motor, så det lar jeg være sånn:p nøyer meg med hyppig oljeskift osv istedet jeg;) mens resten av bilen får sikkert litt oppgraderinger av typen skikkelige godbiter:) men alt det kommer etter innkjøp av bil, så selger jeg deler jeg ikke trenger og bruker pengene jeg får inn på å bestille snacks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fikk en telefon i går om at jeg måtte komme ned til colosseum kino på majorstua, pga kinoens dag eller noe..

de skulle egentlig ha noen styla biler stående der, men det gikk skeis, så en kompis av en kompis av en... (ja dere skjønner tegninga :P) ringte meg og lurte på om jeg ville stille ut bilen min foran kinoen før "Drive" rullet over lerretet, så da måtte jeg frese ned dit en tur :P skulle komme noen bilder på vg og på hjemmesidene deres tror jeg, pluss at jeg fikk 2 kinobiletter :P synes det var lønn nok å bli spurt, siden bilen min var "så rå" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon i går om at jeg måtte komme ned til colosseum kino på majorstua, pga kinoens dag eller noe..

de skulle egentlig ha noen styla biler stående der, men det gikk skeis, så en kompis av en kompis av en... (ja dere skjønner tegninga :P) ringte meg og lurte på om jeg ville stille ut bilen min foran kinoen før "Drive" rullet over lerretet, så da måtte jeg frese ned dit en tur :P skulle komme noen bilder på vg og på hjemmesidene deres tror jeg, pluss at jeg fikk 2 kinobiletter :P synes det var lønn nok å bli spurt, siden bilen min var "så rå" :P

Niceone! Ikke hver dag man får muligheten til å stille ut bilen på en slik event ;)

Får holde utkikk etter bilder på vg.no da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...