Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det høres ikke umulig ut det;) jobber på Skjetten så:P takktakk, tror faktisk jeg husker den postbilen også:P jeg prøvde å koble de fra, bare for å se, men bilen mister hele personligheten sin uten de:p så jeg elsker de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd det finnes så mange copycat'r (meg inkludert :P).

Nå skal det sies jeg hadde tanken klar lenge før det faktisk ble gjennomført på din bil, men jeg monterte ikke før etter at jeg hadde sett din i praksis, så kall meg gjerne copycat ;)

Forskjellen er vel bare at jeg kjører en helt annen lys-setting enn deg, da jeg har en haug av forskjellige nyanser av gult (les: gule spredere, halogen ae og us-blink)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er unnskyldt Lasse;) :P men jeg er iallefall betatt av us-blink, så det kommer på evt andre biler også! ;)

Takktakk Kny;) er alltid morsomt å få feedback fra folk som ser meg ute på veien og ikke bare stillestående, for det får jo jeg også sett:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

us-blink er uten tvil ett fantastisk syn, tørr nesten påsta at dette gjelder uansett bil (forbeholdt om visse unntak naturligvis). Og da gjerne i kombinasjon med det opprinnelige parklyset på bilen ;)

Ser vannvittig mange som kjører us-blink, men veldig få som kjører det i kombinasjon med det originale parklyset. Som du sier, så kommer nok jeg også (dessverre for din del :P) til å holde på us-blink på eventuelle fremtidige biler. Men med opplagt bryter slik som jeg har nå, med tanke på hvor lite glad biltrangsynte var for å se meg med us-blink :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p ja det er litt sykt at du ble stoppa i teknisk for det, og kompisen din i e46'n? For Simen, jeg og sondre har kjørt med det på være biler i evigheter nå, samt lave biler og store felger osv, og ikke blitt stoppet en eneste gang:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p ja det er litt sykt at du ble stoppa i teknisk for det, og kompisen din i e46'n? For Simen, jeg og sondre har kjørt med det på være biler i evigheter nå, samt lave biler og store felger osv, og ikke blitt stoppet en eneste gang:p

Jeg det er faktisk ganske sykt, men jeg tror situasjonen blir litt annerledes for "rånere" ute på bygda kontra i byen (bare en teori :P).

Fønni at alle i usa fjerner us lysene sine mens alle her monterer... men bilen ser bra ut uten tvil:)

Handler om å skille seg ut. I usa er det ikke no spessielt å ha det, derfor fjernes de, mens her er det faktisk spessielt å ha det, så er kobles det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil du har, Tzunami :)

Menne US-Blinken du har, er det ettermontert sånn at blinklyset står på 21w på hele tiden, eller er det den lave styrken du får ved å kople av AE? (5w elns)

Lurer også på hvor du har fått tak i de "hullene" nede i gitteret i frontfangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det handler om å skille seg ut;) alt jeg gjør med bilen er for å skille meg ut i mengden, i positiv regning såklart;)

Luftinntakene har jeg laget selv, og us-blink har jeg også koblet opp selv, de går hverken fra ae, eller lyser fullt opp, så man ser når jeg blinker;) men vil desverre ikke røpe mer enn det, da jeg synes det begynner å bli for mange e39'r med us:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...