Kny Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Tror du kjørte bak meg i formiddag, E6 mot tr.heim, og tok av til Skjetten? Utrolig sexy med US parklys og de AE du har Jeg kjørte postbilen foran deg, hvis du husker (og hvis deg var deg da), hehe
Tzunami Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Det høres ikke umulig ut det;) jobber på Skjetten så takktakk, tror faktisk jeg husker den postbilen også jeg prøvde å koble de fra, bare for å se, men bilen mister hele personligheten sin uten de:p så jeg elsker de
Kny Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Ah ok, da var det helt sikkert deg ja! Behold de sånn ja, bilen ser vanvittig grom ut
lasseln Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Bare synd det finnes så mange copycat'r (meg inkludert ). Nå skal det sies jeg hadde tanken klar lenge før det faktisk ble gjennomført på din bil, men jeg monterte ikke før etter at jeg hadde sett din i praksis, så kall meg gjerne copycat Forskjellen er vel bare at jeg kjører en helt annen lys-setting enn deg, da jeg har en haug av forskjellige nyanser av gult (les: gule spredere, halogen ae og us-blink)
Tzunami Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Du er unnskyldt Lasse;) men jeg er iallefall betatt av us-blink, så det kommer på evt andre biler også! Takktakk Kny;) er alltid morsomt å få feedback fra folk som ser meg ute på veien og ikke bare stillestående, for det får jo jeg også sett:p
lasseln Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 us-blink er uten tvil ett fantastisk syn, tørr nesten påsta at dette gjelder uansett bil (forbeholdt om visse unntak naturligvis). Og da gjerne i kombinasjon med det opprinnelige parklyset på bilen Ser vannvittig mange som kjører us-blink, men veldig få som kjører det i kombinasjon med det originale parklyset. Som du sier, så kommer nok jeg også (dessverre for din del ) til å holde på us-blink på eventuelle fremtidige biler. Men med opplagt bryter slik som jeg har nå, med tanke på hvor lite glad biltrangsynte var for å se meg med us-blink
Tzunami Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Hehe:p ja det er litt sykt at du ble stoppa i teknisk for det, og kompisen din i e46'n? For Simen, jeg og sondre har kjørt med det på være biler i evigheter nå, samt lave biler og store felger osv, og ikke blitt stoppet en eneste gang:p
wicky124 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fønni at alle i usa fjerner us lysene sine mens alle her monterer... men bilen ser bra ut uten tvil:)
lasseln Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hehe:p ja det er litt sykt at du ble stoppa i teknisk for det, og kompisen din i e46'n? For Simen, jeg og sondre har kjørt med det på være biler i evigheter nå, samt lave biler og store felger osv, og ikke blitt stoppet en eneste gang:p Jeg det er faktisk ganske sykt, men jeg tror situasjonen blir litt annerledes for "rånere" ute på bygda kontra i byen (bare en teori ). Fønni at alle i usa fjerner us lysene sine mens alle her monterer... men bilen ser bra ut uten tvil:) Handler om å skille seg ut. I usa er det ikke no spessielt å ha det, derfor fjernes de, mens her er det faktisk spessielt å ha det, så er kobles det
turbodiesel Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Utrolig fin bil du har, Tzunami Menne US-Blinken du har, er det ettermontert sånn at blinklyset står på 21w på hele tiden, eller er det den lave styrken du får ved å kople av AE? (5w elns) Lurer også på hvor du har fått tak i de "hullene" nede i gitteret i frontfangeren?
Tzunami Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Det er klart det handler om å skille seg ut;) alt jeg gjør med bilen er for å skille meg ut i mengden, i positiv regning såklart;) Luftinntakene har jeg laget selv, og us-blink har jeg også koblet opp selv, de går hverken fra ae, eller lyser fullt opp, så man ser når jeg blinker;) men vil desverre ikke røpe mer enn det, da jeg synes det begynner å bli for mange e39'r med us:p
Muztang289 Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Om du vil skille deg ut fra mengden, så få ræva i gir så du får startet på M5 prosjektet!
Tzunami Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Money money money Must be funny in a rich mans world:p Skulle gjerne startet med prosjektet med en gang, men har ikke penger til noe m5 enda gitt:p
Muztang289 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Money money moneyMust be funny in a rich mans world:p Skulle gjerne startet med prosjektet med en gang, men har ikke penger til noe m5 enda gitt:p Bare å stå på å jobbe, få flere jobber..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå