Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det er klart detaljene gjør at den er unik ;) men når folk liker detaljene, så begynner andre med det samme, og da må man finne på nye ting :P

drar forresten og henter meg vinterbil i morgen! :)

regner med at jeg blir mobbet for å kjøre forhjulstrekker om vintern, men prøver å ro meg unna med at det er mye morsommere å ha en bakhjulstrekker om sommern, sålenge den er sterk nok til å lage piruetter og røyk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart detaljene gjør at den er unik ;) men når folk liker detaljene, så begynner andre med det samme, og da må man finne på nye ting :P

drar forresten og henter meg vinterbil i morgen! :)

regner med at jeg blir mobbet for å kjøre forhjulstrekker om vintern, men prøver å ro meg unna med at det er mye morsommere å ha en bakhjulstrekker om sommern, sålenge den er sterk nok til å lage piruetter og røyk ;)

Ble det gamlebilen til Simen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000 km var 600 kroner dyrere :P Men siden jeg har 8000 på 330'n også, så får jeg heller prøve å bruke den litt til sommeren også. Uansett kjører jeg veldig lite for tiden. Er stort sett til og fra skolen bare :P

Send meg en PM angående forsikring, så kanskje du får noe billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:D da var endelig vinter/bruksbilen hjemme;) litt smått som må fikses, skal bytte reg.reima, den blåser ikke varmt.. Også er det bare småpirk etter det;) bilder kommer når jeg kommer meg på pcen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av vinter/bruksbilen ;)

Det er en 1,5 v-tec, som kommer til å bli fikset opp litt etterhvert ;) kommer til å forbli en bruksbil, så skal ikke bruke allverdens med penger på den, for det skal spares til delebil til bimmern ;) skal få tatt noen bilder i morgen tenker jeg, så man får litt bedre inntrykk :)'

8274381_720x0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...