Tzunami Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Nei er ikke store forskjellene, pittelitt større felger osv bare:p Men er for lenge siden jeg har holdt på med bilen nå, har ikke sett den siden forrige uke:(
fizn Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Hehe, er ikke så mye som skal til nei. Er vell helst detaljer som gjør at bilen ser unik ut
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Det er klart detaljene gjør at den er unik men når folk liker detaljene, så begynner andre med det samme, og da må man finne på nye ting drar forresten og henter meg vinterbil i morgen! regner med at jeg blir mobbet for å kjøre forhjulstrekker om vintern, men prøver å ro meg unna med at det er mye morsommere å ha en bakhjulstrekker om sommern, sålenge den er sterk nok til å lage piruetter og røyk
lasseln Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Det er klart detaljene gjør at den er unik men når folk liker detaljene, så begynner andre med det samme, og da må man finne på nye ting drar forresten og henter meg vinterbil i morgen! regner med at jeg blir mobbet for å kjøre forhjulstrekker om vintern, men prøver å ro meg unna med at det er mye morsommere å ha en bakhjulstrekker om sommern, sålenge den er sterk nok til å lage piruetter og røyk Ble det gamlebilen til Simen?
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Nei tror jeg har mast litt mye, for plutselig tok dama hans telefonen og sa han ikke skulle selge den:p kommer bilde i morgen;)
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Må jo ha bakhjulstrekker på vinteren, da det er viktigst Men sparer fort lappen ved å velge grevling
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 Blir en bruksbil, så da er det greit med en som er billig i drift kg billig forsikring;) billig bakhjulstrekker = dyr forsikring:p
spruddel Skrevet Desember 1, 2011 Skrevet Desember 1, 2011 Betaler vel 3600 i året for 520'n med 8000 km i året og er det 40% bonus jeg har da.? Ikke parkert i garasje, ikke alarm Synes ikke det er så dyrt
Tzunami Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Skrevet Desember 1, 2011 det var jo ikke så ille trenger litt mer enn 8000km da men har bare 30%, men det har jeg hatt i snart 2 år :S så skal ta en prat med forsikringsselskapet til uka
spruddel Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 12000 km var 600 kroner dyrere Men siden jeg har 8000 på 330'n også, så får jeg heller prøve å bruke den litt til sommeren også. Uansett kjører jeg veldig lite for tiden. Er stort sett til og fra skolen bare Send meg en PM angående forsikring, så kanskje du får noe billigere
Tzunami Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Takktakk:D da var endelig vinter/bruksbilen hjemme;) litt smått som må fikses, skal bytte reg.reima, den blåser ikke varmt.. Også er det bare småpirk etter det;) bilder kommer når jeg kommer meg på pcen;)
Tzunami Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Her er et bilde av vinter/bruksbilen Det er en 1,5 v-tec, som kommer til å bli fikset opp litt etterhvert kommer til å forbli en bruksbil, så skal ikke bruke allverdens med penger på den, for det skal spares til delebil til bimmern skal få tatt noen bilder i morgen tenker jeg, så man får litt bedre inntrykk :)'
Tzunami Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Er nok ek4(?) du har funnet der, men eg4 som jeg har kan bli minst like kule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå