Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja satser på det ;) har jo en kjøper på motor/gir allerede, så om jeg får meg fast jobb snart, så vurderer jeg å ta opp lån på noen lapper og hente meg en bil! ;) restene skal jo selges i deler, så jeg kommer nok til å håve inn store deler av utgiftene på bilen tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangere har jeg så det er jeg ikke interessert i :D men et ratt hadde jeg gjerne kjøpt av deg, det lastebilrattet jeg har nå duger ikke! og finner sikkert andre ting jeg kan trenge med tiden hehe

Nei, det så vi på Tryvann istad da du kjørte David..! :P Haha, neida.. :-D

Har enormt ratt i 7'ern jeg, fungerer fint å leke med.. Må jobbe litt ekstra å løpe mer med henda, men det ser jeg på som god trim.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangere har jeg så det er jeg ikke interessert i :D men et ratt hadde jeg gjerne kjøpt av deg, det lastebilrattet jeg har nå duger ikke! og finner sikkert andre ting jeg kan trenge med tiden hehe

Nei, det så vi på Tryvann istad da du kjørte David..! :P Haha, neida.. :-D

Har enormt ratt i 7'ern jeg, fungerer fint å leke med.. Må jobbe litt ekstra å løpe mer med henda, men det ser jeg på som god trim.. :P

Morsom du Daniel :D Nå er jo rattet ditt finere enn mitt og med multifunksjon, mitt kan man tute og styre med, that's it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg PM;) skulle gjerne begynt å bygge om allerede i går, men har ikke sted å stå, eller penger til donorbil:/ også klarer civicen å snike til seg penger i ny og ne, fikk til og med nytt ratt i dag, bestilte nytt Momoratt til den fra jobben, 1000-lapp var ikke så ille tenkte jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...