Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Håper jeg får lufta den litt jeg også ja! fant drømme-m5'en som jeg bare mååå kjøpe! så om noen vil sponse meg med 80k så får jeg kjøpt bilen med en gang :D

Det er forresten mulig for folk å "bestille" deler fra m5'n når som helst, og om folk vil betale på forskudd så jeg får kjøpt bil tidligere sier jeg ikke neitakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får lufta den litt jeg også ja! fant drømme-m5'en som jeg bare mååå kjøpe! så om noen vil sponse meg med 80k så får jeg kjøpt bilen med en gang :D

Det er forresten mulig for folk å "bestille" deler fra m5'n når som helst, og om folk vil betale på forskudd så jeg får kjøpt bil tidligere sier jeg ikke neitakk :P

Bilder av m5"n takk;) og hva skal selges av den? ;) like nedstøvet din ser jeg som m5"n min:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke kjøpt den enda da, men hvis folk vil ha deler, så kan de si ifra og evt sette inn penger på konto, så jeg får kjøpt bilen tidligere :)

Tenkte å beholde fangere, seter/dørtrekk, ratt, hjul, lister rundt vinduer, og såklart motor/girkasse/drivverk/bremser/eksos osv som må til for en ombygging..

Men det gjenstår jo da mange deler som full stereo/navi, dører, panser, skjermer, lykter, dashbord, takluke, taktrekk osv. masse deler altså!!

Pluss at deler som motor/girkasse/drivverk, bremser, eksos, ratt, pedalboks osv fra "gamlebilen" også er til salgs :)

Sender deg en pm om link til bilen jeg fant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av en kjapp prøvemontering! Dette blir snadder:D

Litt vanskelig å se høyden på iphonen iallefall, også ble ikke bildet tatt i riktig høyde, men var 6-ish cm på midten:p

IMAGE_1D1AECB4-BF61-42C2-BF82-888EEDAA3A02.JPG

Nydelig! :love:

Må få hjem M5'n fort nå! Ser fram til å ferdig resultat 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare få meg fast jobb, så tror jeg det blir et lån for å få fortgang på sakene :P men hvor lang tid det tar før den er ferdig er veldig usikkert :/ tviler på at den er klar til vårmønstringen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...