Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Håper jeg får lufta den litt jeg også ja! fant drømme-m5'en som jeg bare mååå kjøpe! så om noen vil sponse meg med 80k så får jeg kjøpt bilen med en gang Det er forresten mulig for folk å "bestille" deler fra m5'n når som helst, og om folk vil betale på forskudd så jeg får kjøpt bil tidligere sier jeg ikke neitakk
jakobm5 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Håper jeg får lufta den litt jeg også ja! fant drømme-m5'en som jeg bare mååå kjøpe! så om noen vil sponse meg med 80k så får jeg kjøpt bilen med en gang Det er forresten mulig for folk å "bestille" deler fra m5'n når som helst, og om folk vil betale på forskudd så jeg får kjøpt bil tidligere sier jeg ikke neitakk Bilder av m5"n takk;) og hva skal selges av den? like nedstøvet din ser jeg som m5"n min:p
Tzunami Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Har jo ikke kjøpt den enda da, men hvis folk vil ha deler, så kan de si ifra og evt sette inn penger på konto, så jeg får kjøpt bilen tidligere Tenkte å beholde fangere, seter/dørtrekk, ratt, hjul, lister rundt vinduer, og såklart motor/girkasse/drivverk/bremser/eksos osv som må til for en ombygging.. Men det gjenstår jo da mange deler som full stereo/navi, dører, panser, skjermer, lykter, dashbord, takluke, taktrekk osv. masse deler altså!! Pluss at deler som motor/girkasse/drivverk, bremser, eksos, ratt, pedalboks osv fra "gamlebilen" også er til salgs Sender deg en pm om link til bilen jeg fant
M|Fjeld Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Her er et bilde av en kjapp prøvemontering! Dette blir snadder:DLitt vanskelig å se høyden på iphonen iallefall, også ble ikke bildet tatt i riktig høyde, men var 6-ish cm på midten:p Nydelig! Må få hjem M5'n fort nå! Ser fram til å ferdig resultat
Tzunami Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Ja bare få meg fast jobb, så tror jeg det blir et lån for å få fortgang på sakene men hvor lang tid det tar før den er ferdig er veldig usikkert :/ tviler på at den er klar til vårmønstringen :/
M|Fjeld Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hehe.. Ja, får håpe på det beste Btw, bare å si ifra hvis du noengang trenger hjelp
jakobm5 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Bra utgangpunkt bilen du fant og riktig utstyrt ikke minst;) dette blir bra.. Hadde du ikke bosatt deg på andre siden kunne d vært morro å bidratt litt med ombyggingen;)
spruddel Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hmm, kunne vært morsomt å sett på/hjulpet til litt hvis du vil det. Lærer jo mye av noe sånt. Hvor i Oslo holder du til egentlig? Kan ta det på pm
Tzunami Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Ja trenger bare jobb nå, så det blir litt penger på konto:) får vel takke for det begge to:) får se når det nærmer seg, er ikke umulig å hjelpe til litt;)
Tzunami Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Liten gladupdate:D Først måtte bilen vaskes etter å ha stått stille og støvet ned i over en måned. Ren og pen inne i garasjen igjen: Så kommer hoveddelen av updaten!
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 trekket var jo bra dritfett det samme er jo bilen og, så det passa jo
Joffen92 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 FOR en bil du har! Blir bare bedre og bedre:-) en av de fineste E39 på forumet garantert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå