Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja bare å spare! :D jeg venter med det til neste vinter, men så koster det fort litt mer for 2x doble endestusser enn en dobbel en bare:p tror jeg så noe om 15-20k for m5'eksosen deres:s :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der? Og jeg så deg ikke? :P var nok meg iallefall ja:p "gromme" civicen xD skiller seg litt ut, men er så lei den bilen, gåene drivknuter og harde seter.. Har blitt nyforelska i bmw'n jeg:o håper bare den blir i orden i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du kom etter meg i rundkjøringa før vi koblet ut på aksellerasjonsfeltet der den idiotiske skodaen (en du kjente eller?) feide forbi. Jeg kjørte firmabil og var så sikker på at du var bak meg at jeg glemte å følge med på andre ting nesten :) Jeg bare leverte vognkort del 2, også gikk jeg deg i møte i døra. Var ikke sikker på om det var deg, klippet deg siden sist vett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk;)

Har forresten lagt ut motor osv for salg nå, det var kun radiator som gåen, toppakning er fin, og er såklart kuttet motoren før den har gått varm/kokt, ligger flere deler ute på salgstråden i signaturen min! Ta en titt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pga mangel på penger så blir neste prosjekt utsatt halvt år, så har nå kjøpt inn radiator og vannpumpe, så skal motoren male fint og holde seg på jevn temp igjen:) henta også noen dekk til bilen i dag:p Noen som tipper dim? XD :P

IMAGE_689789F6-7379-43D3-8E6C-D30604B7EFB5.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...