lasseln Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Er ikke dette også deg da? Fra før du fikk iScrape stickern og spacere
Tzunami Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Jo det er det sørenmeg! Må få meg denne katalogen nå! Takktakk Jonas! Artig å høre det fra en med så god smak som deg!
Tzunami Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Rindegutt: det kan du enten kode, bruke modul eller koble opp med dioder og motstand, har koblet det opp via tåkelys, så jeg har mulighet til å kjøre med kun vanlig lys, selv om bilen ikke er så nøytral lenger ellers da:p
Tzunami Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Da er jeg spent på hvordan din ser ut! Kan godt slenge ut et bilde;)
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Denne tråden har jeg faktisk ikke vært innom enda. Peneste e39 jeg har sett dette. Morro at du ble med i GS katalogen da
Tzunami Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Takktakk! er ganske så fornøyd med bilen nå ja! er ikke mye å oppgradere utseendemessig lenger, men har en liten liste fortsatt gs-katalogen var utrolig gøy, iallefall å få med så mange bilder! håpet på et bilde bare jeg men venter spendt på å se det selv da de tulla til bestillingen av antall :S
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Var en tur på gs igjen i dag og besøkte "bayern" og "saltkjelen" for å hente nytt termostathus og termostat, så får vi se hvordan det går nå, skal uansett sjekke den på torsdag, men hadde vært gøy om den ble stabil på varmen etter bytte av dette nå!
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Håper den blir frisk igjen, for da kommer du til helga?
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Vi får se hva som skjer da men er en mulighet for det ja
haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 har du slik viskosevifte eller har du sann anna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå