Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det er desverre ikke vær til at jeg vil putte på schnitzerne ennå.. Ikke har jeg gjort en dritt med den heller hittil i år.. Var tenkt på å kombinere treffet med å levere den inn hos SSP, men det ble så ubeleilig nå i helga fant jeg ut.. :)

Hva er høyden din fra senter felg til hjulbue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bilen din godkjent senket? Bilen min er akkurat så lav som det er mulig å få en E39 nå, med velsignelse fra BT.

Jepp, AC'ene er 9,5 og 11x18" mulig jeg byttr ytterringene bak til fram, og fikser to nye bak. Da blir det 10 og 11,5 bredde.

Ja, det vil vise seg om jeg kommer så langt med de SSP-greiene ennå da. Har stående et nytt orginalt panser hos schmiedmann også.. Om de ikke har solgt det enda en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke godkjent nei, har hatt det i tankene men aldri blitt noe av bare. men har tüv-papirene liggende klare da ;)

uten leppa tror jeg den kan bli godkjent, men med leppa på rister de nok bare på hodet, er vel 5 cm opp til leppa.

10 og 11,5 hadde vært skummelt bredt da! :P må vel mer enn valse da vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremme går fint, men bak må det valses en del med 11,5". Går som en drøm med 11 sålenge man har litt strekk.

Tror ikke de sier så mye på leppa di. Bukplatene på bilen min var vel rundt den høyden.. Jeg ble så irritert da jeg så en som hadde 12,5" bred på en E34 M5 på bmwccn.. Skjønner ikke det går jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12,5?? :o drøyt! driver å drømmer om nye bbs-hjul, nye org denne gangen, og da blir det 9 foran og 10,5 bak tenker jeg, men innen den tid skal jeg ha nye coilovers, sikter litt i retningen k-sport :)

Hvordan klarer du å kjøre med den hvis du har leppa som stikker enda lenger ut enn min da? :o har du ikke fartsdumper eller bakker hjemme eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strassentech-leppa bygger kun frem, og ikke ned.. Har til og med vært på hytta med den. Det gjelder å kjøre varsomt og korrekt. Har da kjørt med den i vinter også, da var den 1,5 cm for lav ifølge bt. Og jeg justerte den opp 1,5 cm i fjor høst. Dvs at jeg hadde nok rundt 5-6 cm opp til laveste punkt på bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du i tillegg sett veiene vi har der jeg kommer fra..

Du er heldig du.. Jeg har nivå bak jeg vet du, så jeg må få noen til å senke den via diagnose nå. Blir ikke lav nok med bare stag. Når jeg korter de inn så mye jeg kan, så blir høydejusterings-senson så slapp at den gir seg, og da får jeg feilmelding, og baken kjører seg opp i lufta som en følge av det.. Så om jeg senker den så mye, så blir det for mye stuk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så mye fortauskanter og fartsdumper i Oslo at jeg ikke klarer å ha den stort lavere :/ alt er jo mulig såklart men..

høres ut som du har et helvettes styr med senk bak :P glad jeg slipper det ja ;) selv om jeg gjerne skulle hatt en stasje også da, som bruksbil istedetfor civicen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg klar over. Jeg for utenfor universitetet om fredagen faktisk, iført en semi. :shock: kjøretøy på nesten 18 meter er ikke beregnet å ferdes inni der. Dessuten er min grusomt lav framme så jeg slår nedi på fartsdomper og sånn med den også. Lærer seg å kjøre bil da..

Det er jo enkelt å senke med stag da. Er bare at den ikke blir lav nok bak. Slipper jo fjærer også, vi som har luftputer.. :D

Har 2010 caddy 4x4 som bruksbil jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres jo egentlig stag/luftputer kurrant til bruksbil iallefall :) da den bare skal være hverdagsbruks-lav

Semi i oslo høres ikke gøy ut nei :P men du kan vel justere høyden endel da? eller står den på maks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...