Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

sport eller komfort?

Det er nok sport ja ;) som mikael sier så er det m5-skinn!

blir godt å få noe bedre å sitte i nå :D så blir litt skruing iløpet av uka ;) men skal ta en skinnbehandling av det først, prøve å friske det opp litt :)

Lasse, ja husker ikke helt hvordan dine ruter foran var, men mørke er de jo. hvordan lurer du deg unna at de skal pirke på det a? om jeg skulle bli stoppa så vet jeg hvor jeg går for å få låne ruter da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, ja husker ikke helt hvordan dine ruter foran var, men mørke er de jo. hvordan lurer du deg unna at de skal pirke på det a? om jeg skulle bli stoppa så vet jeg hvor jeg går for å få låne ruter da :D

Varrierer nok litt på om du blir stoppa av onkel blå kontra Satans vegvesen :P

Politiet skriver vel enten direkte bot eller tvinger deg til å rive av, mens vegvesenet skriver mangellapp (hvertfall etter min erfaring). Jeg fikk bare mangellapp, og dermed var det bare å bytte ruter, null stress.

Er Åsmund som er eier av "reserve" rutene, så må nok smiske litt med han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anthrazit heter fargen, en BMW-farge.

Er utrolig fornøyd med fargevalget iallefall! Tok en lett skinnbehandling av setene i dag, så blir det å montere det iløpet av noen dager, gleder meg mildt sagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anthrazit heter fargen, en BMW-farge.

Er utrolig fornøyd med fargevalget iallefall! Tok en lett skinnbehandling av setene i dag, så blir det å montere det iløpet av noen dager, gleder meg mildt sagt!!

Do it!!! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir i mine øyne den beste mod'en din. :applause:

Kanskje jeg skal skaffe meg skinn fra M5 og få sydd om baksetene også? :-k

Tralla di hadde kledd noen Contour stoler fra E38 :D De er så nydelig å sitte i!

Gleder meg til å se bilen til med M5 skinn, Tzunami! Det kler den nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke montert frontsetene enda, tar det nok til helgen tror jeg da jeg må få tak i kontakten for å koble strømmen til setene iallefall, er ikke keen på å klippe ledningsnettet til stolene!

Jeg skal iallefall ha el-justeringen oppe å gå iløpet av uka, men memoryen tror jeg jeg tar litt etterhvert, er litt mer jobb med den biten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...