bayerks-mach-werk Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 fyy for en deilig e39 du har, enda bedre var den irl når jeg så den på vårmønstringen på lørdan.
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 takk, får leite litt, fant noen, en som selger ferdig med luftehull til 115dollar
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Aplet: kjøpt på ebay B-M-W: jo takk fikk den litt blank og fin til treffet iallefall, men pga vannet så den ikke så lav ut da :/ Combatkit: bare å lete vet det er svinedyrt å kjøpe "ferdige" nettinger ja"
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Se der ja! thx! du tok det til og med bryet sladde skiltet i vannet, det så jeg mange andre hadde glemt
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Noen bilder fra cruising Sigurd, jeg, bmwchris og noen andre hadde etter vårmønstringa
RS-Heggem Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Akkurat det strekket på bakhjula til den 36'n var absolutt i overdrevet. Hvilke felger er det egentlig?
lasseln Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Se der ja! thx! du tok det til og med bryet sladde skiltet i vannet, det så jeg mange andre hadde glemt Så ikke vannet før etter at jeg var ferdig med å sensurere på bilene, så da måtte jeg en runde til å sensurere på alle bildene med gjennskinn i vannet Sladder alltid skilter på bildene jeg legger ut, prinsippsak
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Godt å høre lasse liker'e! RS: det er rs-replica 10" med 205/40-17 så er noe mer strekk enn folk flest
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Han har ikke noe tråd nei:/ men kan jo prøve å overtale han;) skal legge ut noen flere bilder Ila dagen tenker jeg!
Spiff Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 er ikke den bilen som zhillen har kjøpt gamlefelga til da?
matsi Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Kom med flere bilder av den:-) grommeste e36 jeg har sett.
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Lager en bildetråd ila dagen fra vi var på bygdøy kommer nok flere bilder av den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå