Myrdal Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå! Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin? Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Coupe Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 http://www.politiet.net/ Best i mitt område ihvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S. Gunstad Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov. Tør jeg spørre hva slags varsler dette er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Coupe Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 http://www.whistler.no/faq.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
burnout18 Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå! Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin? Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v? Du får begynne å kjøre pent så slipper du det magnus hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov. Tør jeg spørre hva slags varsler dette er? Det er så klart en Whistler Står mye om det her: http://www.whistler.no/faq.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrdal Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå! Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin? Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v? Du får begynne å kjøre pent så slipper du det magnus hehe Tar det da alltid pent jeg KJekt å ha vettu =P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts