BMWsideways Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Er intr. i s14 motoren, hvis du skal selge. Flott prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Utrolig flott bil, og mye godt arbeid Her må det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Sveis på forsterkninger på stabb stag festene på bærearmene bak når du først er igang. Gjør det før du maler de opp. Åssen ser det ut?? Er jo lurt det før en lakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Er intr. i s14 motoren, hvis du skal selge. Flott prosjekt! Takk, men skal ikke selge s14 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Utrolig flott bil, og mye godt arbeid Her må det følges med! Koselig med noen posetive tilbake mld Skal bli deilig når den kommer på veien igjen, til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Da ble bilen satt opp i ''vippen'' som jeg har lagd Ser jo litt sykt ut, men vannvittig greit når skal lakke og fikse bilen under Balansen er helt topp, kan snurre den for hånd lett alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Genialt sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Sveis på forsterkninger på stabb stag festene på bærearmene bak når du først er igang. Gjør det før du maler de opp. Åssen ser det ut?? Er jo lurt det før en lakker Dette er ikke min bil, men er slik jeg har gjort det på min også. Men jeg lagde hull i forsterkningen slik at bremserøret blir liggende helt inntill bærearmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Da var det alt av under på bilen Begynt å slipe noen plasser hvor det som ut som det kunne være noe rust, men var overraskende fin under egentlig Utrolig greit det er med vippe, sinnsykt mye enklere fikse og lakke bilen under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Sveis på forsterkninger på stabb stag festene på bærearmene bak når du først er igang. Gjør det før du maler de opp. Åssen ser det ut?? Er jo lurt det før en lakker Dette er ikke min bil, men er slik jeg har gjort det på min også. Men jeg lagde hull i forsterkningen slik at bremserøret blir liggende helt inntill bærearmen. Hmm, må forske litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Er jo fantastisk kjedelig å slipe vekk ''bodyskjutt'' er hva det er det heter Dekket til bilen før jeg begynte, det spruter jo alle veier når en sliper Sveisingen fra ifjor holder seg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Morsomt å se deg holde på, følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Morsomt å se deg holde på, følger med videre! Takk, hyggelig å høre Regner ikke med så mange gidder å følge med da bilen ikke får 5000 hester, skal liksom mye til å bli lagt merke til på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Morsomt å se deg holde på, følger med videre! Takk, hyggelig å høre Regner ikke med så mange gidder å følge med da bilen ikke får 5000 hester, skal liksom mye til å bli lagt merke til på bimmers Du er ikke så kul du. Du har jo ikke stor turbo og handlet bilen som SS performance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Morsomt å se deg holde på, følger med videre! Takk, hyggelig å høre Regner ikke med så mange gidder å følge med da bilen ikke får 5000 hester, skal liksom mye til å bli lagt merke til på bimmers Du er ikke så kul du. Du har jo ikke stor turbo og handlet bilen som SS performance.. Haha!! Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå