Spiff Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 ser jo meget bra ut det der, bytter du bakplata på min bil også når du er i gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 ser jo meget bra ut det der, bytter du bakplata på min bil også når du er i gang eller? Takk Ja jøss, foralldel, er jo snart ferdig med M3'en!! hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Da fikk en sveist opp bærebroen framme etter gamle eier hadde prøvd å ''fikse'' den. Sveiset inn ei 6mm plate og senket den ned slik at den blir kanskje 1 mm høyere enn org Alt av understell skal seff sandblåses og lakkes Før ( fantastisk jalla ) Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 flott flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 mye som står igjen før den skal lakkes nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Den blir nok ikke ferdig før våren 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 mye som står igjen før den skal lakkes nå da? Er ikke mye igjen før den lakkes under Den blir nok ikke ferdig før våren 2013 Hele bilen ikke ferdig før 2013 som Mysild sier, da jeg tenkte jeg skulle få opp en garasje i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 men si meg, skal du lakke den i en annen farge? og forresten... skal du sørover i dag? hvis ikke lurte jeg på om jeg kunne komme å hente felgene, eller du svinge innom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 men si meg, skal du lakke den i en annen farge?og forresten... skal du sørover i dag? hvis ikke lurte jeg på om jeg kunne komme å hente felgene, eller du svinge innom... Skal lakkes i org farge under, altså lachsilber Skal ikke sør over, men bare ring meg hvis du vil hente hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 ja, men resten av bilen da? du gir den vel et nytt strøk sålenge den er i biter allerede Kommer en annen dag, lakkerer de andre felgene i morgen, må bare få hjul på bilen så det går an å kjøre nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 ja, men resten av bilen da? du gir den vel et nytt strøk sålenge den er i biter allerede Kommer en annen dag, lakkerer de andre felgene i morgen, må bare få hjul på bilen så det går an å kjøre nå hehe Tror faktisk jeg venter med lakk utv, koster altfor mye å overhale motoren desverre, men et nytt lag med lakk skal den ha en gang Time vil show, som de sier i flåklyka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 æ tog an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvis det blir bra vær i påsken så får jeg ta M3en opp en tur og kikke litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvis det blir bra vær i påsken så får jeg ta M3en opp en tur og kikke litt igjen Høres bra ut Jeg har fri hele påska, skal på hytte tur neste helg fre-søn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 si ifra øyvind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå