Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

vært stille en stund nå. så på tide med litt info i hvertfall

Servopumpehelvette: servopumpa er jo gåen, igjen.. første pumpa røyke like etter jeg fikk bilen, så fikk jeg en ny en som var relativt dårlig den også, så fikk jeg enda en som heller ikke var noe god. samt en fra e36 som ligger her, men den passer ikke helt, samme med e34 pumpe..

men men. da vurdere jeg om jeg rett og slett må bite i det sure eplet og kjøpe meg en splitter ny orginal pumpe, til 4500kr i fra koed.. med mindre noe vet hvor jeg kan få tak i en som er enda billigere, ny..

Mekonomen hadde jo ny engang i tiden til ca 3000kr. den var selvsagt utgått når jeg begynte her, grr. noen som vet om noe så er det bare og si fra!!

ellers så blir det en liten tur til nittedal på meg og guttungen i slutten av uka, da hadde jeg tenkt og se om jeg fikk bytta til 750 dashbordet som jeg har liggende der, da er det noen som har gjort dette før? hvor mye jobb er det og bytte hele dashbordet og midkonsollen? kommer nok til og ta ut begge stola i bilen før jeg begynner med dette. 740av? du har kansje gjort noe sånt som dette? det er jo ikke en ting du ikke kan på disse bilene nå :P kansje jeg er heldig og finner noe ifno om dette på e38.org :)

skal vel ikke se bort i fra at det blir en brukbar poleringsrunde på bilen også i helga, det hadde vært på sin plass nå! mye sykdom på jobb om dagen så har jobba dobble vakter i lengre tid nå :P så har ikke vært mye tid til stell på bilen desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen bilder fra bytte av dashbord

fikk også lagt stereo kabler orntlig nå, dette er ikke så lett ellers, er trangt baki der ;)

så ble også dab antenna og microfon til den innebygde handsfreen i cd spillern lagt på plass, den orginale telefonen er ikke stort og skryte av uansett.. glemte forresten bilder under bytte av midtkonsollen

bilder:

d3100275_zps1d5afaa8.jpg

d3100276_zps2a211639.jpg

d3100277_zps925f4043.jpg

dørhåndtak på plass også, trenger litt skinnpleie, noen som har noen tips?

glemte også bilde når jeg var helt ferdig, men det kommer snart det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sto jo parket i lillestrøm hele 17 mai, med vipp på takluka! så der gikk du glipp av noe :P

men sparsom med bilder utvendig er vel egentlig at jeg ikke er noe flink på og finne noe bra steder og ta bilder :P

jobber seint, og er daglig leder på noe som heter mekkeklubben her nede. så tida strekker ikke altid til alt den burde :P

forøvrig kjøpte jeg meg ny linse til kamera i dag, så når den kommer om en ukes tid så kan det jo hende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...