Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da jeg skulle bytte ut E36en og ha meg større bil var ikke valget så vanskelig, har sikla lenge på E38, men leita en god stund før jeg fant en i riktig fargekombinasjon! måtte ha svart bil med svart skinn interiør! dermed fikk den heller være litt mindre utstyrt, men det kan fikses på! Planen er og ha en stancet bil som skal brukes til daglig :)

Dette er det jeg har gjort til nå:

*FK Highsport Coilover kit

*Sorte facelift nyrer

*Carbon film på treverket

*Style95 felger, 9 og 10x19 med 245/35 og 255/35

*25mm Spacere

*Bytta motor

*Oransje blink

*M-tech ratt

*750 dashbord og midtkonsoll, skinntrekt

Planer framover:

*LaminX på front/grøfte lykter (kjøpt)

*Fikse rust

*Facelift forskjermer/skjørter (skjørter kjøpt)

Sånn så den ut ved kjøp:

067.JPG

Og sånn ser den ut i dag:

D31001093.jpg

Utstyrsliste:

Vehicle information

VIN long WBAGE21040DJ34266

Type code GE21

Type 728I (EUR)

Dev. series E38 ()

Line 7

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M52

Cubical capacity 2.80

Power 142

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Prod. date 1996-03-15

Order options

No. Description

292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING

302 ALARM SYSTEM

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

428 WARNING TRIANGLE

441 SMOKERS PACKAGE

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT

670 RADIO BMW PROFESSIONAL

801 GERMANY VERSION

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det ikke er kortslutning, stjeler strøm som bare rakkern.. Bilen så bra ut den, flak på fire hjul :) ser ut som de går sammen innover, kanskje en liten erstatter som han har prøvd og koble sammen med org. Kontakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuleree med herlig bil :D. E38 er konge! Større felger å senk hjelper på mye! Har du uoriginalt anlegg?! Den pluggen der passer npk ille i originalstereoen, det er en overgang som er stappet inni der. Er vell ikke etermontert. Handsfree i den? Kan være styre leder til mute for telefon.

Pixelfeilen i klima løser du lett med nytt displat fra ebar. Det i instrumentet går vist an å ordne selv. Er folk du kan sende det til på ebay (jeg hadde ikke tort det men). Ellers kan schmiedmann fikse sånnt tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke er kortslutning, stjeler strøm som bare rakkern.. Bilen så bra ut den, flak på fire hjul :) ser ut som de går sammen innover, kanskje en liten erstatter som han har prøvd og koble sammen med org. Kontakta?

kabelen er en orginal kabel da, finner den samma kabelen i bilen til dama også, og hu har e36 97 mod, med samma problem, elendig radiosignal.

Gratulerer med ny bil :)

Grunnen til at varmesetet slår seg av, kan være gåent varmeelement i setet.

takker :), får vel se om jeg klarer og bytte varme element eller noe, kjekt med varmesete bare det funker liksom :P

Den ledningen er ikke til elektrisk antenne da? sånn som går opp når radioen går på!!

nei, det er ikke noe utvendig antenne på denna her, annet enn den som sitter på bakruta, men den er nok til orginal telefonen i midtarmlene :)

Gratuleree med herlig bil :D. E38 er konge! Større felger å senk hjelper på mye! Har du uoriginalt anlegg?! Den pluggen der passer npk ille i originalstereoen, det er en overgang som er stappet inni der. Er vell ikke etermontert. Handsfree i den? Kan være styre leder til mute for telefon.

Pixelfeilen i klima løser du lett med nytt displat fra ebar. Det i instrumentet går vist an å ordne selv. Er folk du kan sende det til på ebay (jeg hadde ikke tort det men). Ellers kan schmiedmann fikse sånnt tror jeg

Takk takk, er noe helt annet og kjøre E38 enn noe annet jeg har kjørt så det blir neppe noe annet fermover nå :P

er uorginal spiller nå ja, men den kabelen som går med antenna er orginal da, har den samma kabelen i bilen til dama også, bare at hu har e36 da. er ikke noe ettermontert utstyr i den i det hele tatt utenom at det er bytta cd spiller. fikk med orginal spillern til bilen, så tror kansje jeg skal sjekke om den vriker også om det er samma problem med radio der.

ebay var jo ikke så dumt, sjekka koed, men dem hadde bare noe som ikke var digitalt

Gratulerer :) skikkelig skute detta. blir morsomt å se den "ferdig" med senk of felg!

takker, gleder meg stort selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fancy ride:) Noe annet enn e36 coupe? Men...hvorfor ikke beholde den original?litt store felger, men ikke massiv senk? facelift front er fett :)

nei, jeg har hverken grått hår eller hatt, så lav må den bli :)

ja, det er noe helt annet enn E36, men på hver sin måte også, kommer nok til og saven coupen når jeg kommer på RV 22 mellom festund og mysen ja :P men mye mer behagelig med denna her når man skal kjøre langt da, blir jo en del turer i året mellom krsand og nittedal så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy skiltnummer også...!

Ang radioen så sitter det (på E36) en antenneforsterker bak dekselet til Cstolpen på venstre side. Denne må ha strøm fra radioen.. F.eks fra "remote" som man bruker til forsterker etc..

Utstyrsliste

Vehicle information

VIN long WBAGE21040DJ34266

Type code GE21

Type 728I (EUR)

Dev. series E38 ()

Line 7

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M52

Cubical capacity 2.80

Power 142

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)

Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Prod. date 1996-03-15

Order options

No. Description

292 LT/ALY WHEELSL/CROSS-SPOKE STYLING

302 ALARM SYSTEM

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

428 WARNING TRIANGLE

441 SMOKERS PACKAGE

464 SKIBAG

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT

670 RADIO BMW PROFESSIONAL

801 GERMANY VERSION

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...