Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

selge ja, tenker jo på det. men får ikke igjen nok for denne uansett, dem faller for mye i pris

kjøpt en 55-200 linse for 700kr. håper jeg slipper moms på den, er ikke noe linse jeg trenger for og ta noe bil bilder, men den må jo testes uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er dashen som jeg kjøpte av deg ja, tok sin tid før jeg fikk det inn i bilen gitt :)

rakk desverre ikke komme innom deg i helga som var, skjedde så mye når jeg var oppover nå

men satser på en ny tur om ikke lenge. er 740en klar så jeg kan få sitte på en tur da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bedre sent enn aldri.. ;)

Bare å si ifra neste gang du tar turen. Tviler litt på om 740'n er ferdig til neste gang du kommer, må opp med "alt" igjen ( av med registeret og kamakseler ) for å bytte ventiltetningene. Om problemet forsatt skulle være til stedet så blir det å dra ut hele motoren og pelle den i biter for å overhale den helt. :-) Veiv, råder, stempler og lager vil da også bli sendt til ballansering da jeg fikk en god pris på dette.. :-D

Når bilen står ferdig er vanskelig å si, men når den blir ferdig så blir motoren 100% igjen hvertfall! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kommer noen bilder av dashbord ferdig montert:

interioslashr001_zps6acbbc37.jpg

interioslashr002_zps6f4f313c.jpg

interioslashr003_zpse36e8ed3.jpg

fikk også bytta ut hele askebeger biten, sigaret tenneren virka ikke i den gamle, og hadde et par ekstra midtkonsoll deler liggende, denne var det tydligvis askebeger delete i, og det passa jo ypperlig!

bonus: fant også et bilde i fra bytting av midtkonsollen der alt var pelt ut.

d3100252_zpsc549bbeb.jpg

forøvrig blir veldig mye tid brukt på og få i gang e36en igjen om dagen

lufta bremser på den forrige dagen så da sprakk begge bremserøra bak når det ble litt mer trykk i systemet :P

så skal ned med tank og legge opp nye bremserør i løpet av en ukes tid nå, skal bli klar til eu kontroll i løpet av juni nå sånn at det kan settes skilter på den igjen i løpet av juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også uten askebeger. Men jeg lurer på og kjøpe askebeger. Hadde det i forrige E38. Og der passa pengene bedre. Nå har jeg de 2 små firkanta høla. Er ikke plass til seddler. Da må de brettes små som frimerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også uten askebeger. Men jeg lurer på og kjøpe askebeger. Hadde det i forrige E38. Og der passa pengene bedre. Nå har jeg de 2 små firkanta høla. Er ikke plass til seddler. Da må de brettes små som frimerker.

sedler har jeg ikke i bilen, så passa meg fint med plassen til mynter, askebeger passer vel rett i det også. så det er jo bare og sette inn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

null_zpsdf0c5819.jpg

tok et mobil bilde av bilen, men kom ikke fram hvor rusten bakluka er her alikevel.

får ny bakluke neste uke, dog er denne swarzh2 eller hvordan det skrives, blir bra og få nye luke i hvertfall. henter facelift skjørtene også i samme slengen

tror jeg bestiller meg nytt coiloversett også neste uke, da blir det bcracing, har lest mye bra om dette kittet, så håper det funker bedre enn fk sitt.

blir også nye dekk forran, med mindre strekk.

så vet ikke hvordan dfet blir med ny servo nå, er mye og gjøre på e36en og for og få skitiltene på den igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre strekk :applause:

Ser ut som det er rust mellom luka og fangeren din også. Eller ser det bare sånn ut?

Du må få deg sånn blank list over skiltet. Blir så tomt uten.

Mindre strekk :applause:

Ser ut som det er rust mellom luka og fangeren din også. Eller ser det bare sånn ut?

Du må få deg sånn blank list over skiltet. Blir så tomt uten.

det er rust i bakplata også ja, den må også byttes. men det vet jeg ikke når jeg får gjort enda. begynner med bakluka, så tar det derfra. syns det var penere uten den chrom lista, så den reiv jeg av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...