ZhilleN Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Noen som kan modde disse hjulene : På denne bilen : Hadde vært kjempefint! Takker på forhånd! Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg kan sikkert prøve senere. men det hadde gjort jobben mye lettere viss du hadde funnet de på en bil. For vet ikke helt hvor bra det blir når det er svart senter og måtte gjøre det svart i bakgrunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Åja, sånn ja, vAnskelig og finne på bil, da de er så sjeldne skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 må rpøve og finne dem i ca samme vinkler, da blir det en del lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ok, vanskelig når jeg ikke klarer pg finne dem på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Ingen som kan hjelpe til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 disse kunne jeg tent meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Du har forresten PM angående de andre felgene (mislykka bakfelg på bildet under ser jeg i ettertid ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg prøvde, men er ganske vanskelig å få det bra når felgene ikke står på bil, og det var 2 sec arbeid. Jeg prøvde værtfall kan sikkert prøve og få det bedre senere Edit: hva faen skjedde med bakfelgen? Oo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Marius, klarer du å bytte farge på en bil også? Er over to år siden jeg holdt på med Photoshop, så har det ikke i hånda lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Tusen takk til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Begge med gull senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 og disse som dem er, og med gull senter, og gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå