Gå til innhold

Mitt z3 coupe prosjekt/banebil: Blir levert i innbytte.


milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi vill se bilder :lol:

kommer det, ble veldig mye kulere.

Finns ikke noe bedre enn å handle inn masse gromdeler og montere det :D Denne blir seig å henge på til sommeren :wink:

Behøver ikke å være bekymret over meg enda. Får se om ett år eller 2!!

Låter den like sært som min nå da?
husker ikke din, men det var ikke skrekkelig mye lyd i de. Passformen var ikke noe å skryte av! må justere en gang til!!

er bare å si fra om noen vet om noen som ønsker seg hartge eksos. Det gamle kommer forsalgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir uansett en annen (grommere) lyd av en s50 enn m50 :) blir nok bra, men du skulle gått for race ;)

Er helt enig at jeg skulle gått for race, men de turte ikke å garantere db. Siden det er relativt strengt med tanke på db på bane så turte jeg ikke. Men en bil kan nesten aldri bråke for mye.

Kommer bilder om noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenman er rått det! Hvor kjøpte du det ? Syns ikke jeg har sett norske sider som selger eisenmann...

Stemmer som syvert sier. Jeg kjøpte det av scmiedmann i Danmark.Litt leveringstid og festene til eksosen er forskjellige selv om de skal være like. Så du kna ikke ha 10 tommeltotter som meg for å få det på. Men hvis du har holdt i en skrutrekke og tang før så går det greit. Bare å bestille.

De holder på med å lage en Norsk avdeling nå. Send en PM til HenrikE30+ så kommer han sikkert med en bra pris til deg.

De ovale pottene passer ikke så bra synes jeg. Bare å si fra hvis noen kan være intressert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...