professor oak Skrevet Januar 2, 2015 Skrevet Januar 2, 2015 Har en e23 sjøl, vurderer å setta nedi en større motor, lyst til å bygge turbo:-) veit du om en motor til salgs a? sitter en 2,8 der nå. Automat
Robkill Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Skrevet Januar 3, 2015 Det er nok automaten som stjeler mest effekt i det tilfellet der, en 728i mot 732i vil føles ganske lik i oppførsel! Motorene er ganske identiske på hvordan de leverer effekten sin. 3.2 vil bare føles som en motoren med litt mer på hele registeret!Når det gjelder bilen din kan du helt fint sette på turbodeler fra 745i for å få litt mer fart på sakene, 2.8'n er ikke vond å be selv om den er urørt
professor oak Skrevet Januar 3, 2015 Skrevet Januar 3, 2015 Det er nok automaten som stjeler mest effekt i det tilfellet der, en 728i mot 732i vil føles ganske lik i oppførsel! Motorene er ganske identiske på hvordan de leverer effekten sin. 3.2 vil bare føles som en motoren med litt mer på hele registeret! Når det gjelder bilen din kan du helt fint sette på turbodeler fra 745i for å få litt mer fart på sakene, 2.8'n er ikke vond å be selv om den er urørt allerde funnet ut av det, tenkte at jeg skulle bygge om til manuell:) savner å sparke clutch:)
Robkill Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Skrevet Januar 5, 2015 Vurderer sterkt å gå i anskaffelse av en e23-cruiser igjen, automat eller manuell er da ingen hindring!Savner det å ratte rundt på gammel BMW langs vegen Om du skal begynne med clutchsparking må du belage deg på mange timer skruing, det er alltid et eller annen som ryker! Heldigvis er dette veldig lettskrudde biler, så det er bare å brette opp arma og ta det som litt søndagskos om feil skulle oppstå 7ertzen, liffi og e30_joakim reagerte på dette 3
professor oak Skrevet Januar 5, 2015 Skrevet Januar 5, 2015 Jeg er blakk en gogod stund til:-) hehe Robkill reagerte på dette 1
Robkill Skrevet Januar 10, 2015 Forfatter Skrevet Januar 10, 2015 Til ren cruising er det flott, ellers klarer jeg meg uten professor oak reagerte på dette 1
Robkill Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 kjøpte meg noe som må bli en liten jobb i dag... E60 530D bakstilling!
Dralle Skrevet April 23, 2015 Skrevet April 23, 2015 Plug & play denne til e23 Morty999 reagerte på dette 1
professor oak Skrevet Juni 7, 2015 Skrevet Juni 7, 2015 Har du fått gjort noe mer i det siste? <br /> <br /> Sent fra min SM-N910F via Tapatalk<br /> <br />
Robkill Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Skrevet Juni 8, 2015 Flyttet den ut av garasjen for å holde på med en bil jeg skal bruke på bane i år, hvor første rundene blir om tre uker! Ble mye stress med verkstedplass som ikke ble ledig før i siste liten.. e23'n er en bil jeg ikke ønsker å kaste sammen med midlertidige løsninger og husmekk, så da ble det i stedet handlet en ny bil som skal serve som frustrasjonsmedisin i år liffi reagerte på dette 1
professor oak Skrevet Juni 9, 2015 Skrevet Juni 9, 2015 Flyttet den ut av garasjen for å holde på med en bil jeg skal bruke på bane i år, hvor første rundene blir om tre uker! [emoji14] Ble mye stress med verkstedplass som ikke ble ledig før i siste liten.. e23'n er en bil jeg ikke ønsker å kaste sammen med midlertidige løsninger og husmekk, så da ble det i stedet handlet en ny bil som skal serve som frustrasjonsmedisin i år [emoji3] skjønner deg godt;) bare ikke gi opp håpet;)Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå