stjerna Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Har slike felger til min, men de må poleres opp og rett dimensjon på dekk Moro å sett åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Høst bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ver så snill å ikke ødlegg den bilen med de felgene.... Hvor breie og store er dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ver så snill å ikke ødlegg den bilen med de felgene.... Hvor breie og store er dem? Blir det så stygt?? Så for meg at det blir ganske bra Husker en e30m3 for 6 år siden i bygda kjørte med sånne, så bra ut på den Felgene er 17x8.5 et15 Bilde av felgene som jeg fant nettet Mine er finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Dette her vil jeg også se bilde av. tøffe felger synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg har sikkert bilder av en med slike i arkivet på PCen hjemme, har en god del bilder av E30M3 kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg har sikkert bilder av en med slike i arkivet på PCen hjemme, har en god del bilder av E30M3 kan du si Tror jeg også har en Del GB med BMW bilder. hører med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg også liker Ceres... men det med at det såg bra ut for 6år siden tror jeg stemmer litt! Men få ut bilder! Om dem er strøkne med blank kant så kan det bli bra!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Ceres er GROMT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Jeg har sikkert bilder av en med slike i arkivet på PCen hjemme, har en god del bilder av E30M3 kan du si Ja?? Funnet noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Fadern husker jeg hadde sånne på en e34 525 når jeg var rundt en 10 år.... husker jeg blei så sint når han solgte med felgene da han solgte bilen for de måtte han jo ha på neste bmw... hehe syntes de var tøffe på den,da jeg var 10. Men minner veldig om mercedes etter min smak.... men veit ikke helt hvordan det blir på e30m3... og ikke helt sansen for så "tette"felger men alle har sin smak... Hvis du syntes det ser bra ut og liker det syntes jeg uansett du skal gå for det... artig med litt forskjellig og at ikke alle kjører samme stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Fadern husker jeg hadde sånne på en e34 525 når jeg var rundt en 10 år.... husker jeg blei så sint når han solgte med felgene da han solgte bilen for de måtte han jo ha på neste bmw... hehe syntes de var tøffe på den,da jeg var 10. Men minner veldig om mercedes etter min smak.... men veit ikke helt hvordan det blir på e30m3... og ikke helt sansen for så "tette"felger men alle har sin smak... Hvis du syntes det ser bra ut og liker det syntes jeg uansett du skal gå for det... artig med litt forskjellig og at ikke alle kjører samme stilen. Synes også det er artig at folk har forskjellig smak!! Mange som ikke aksepterer det, de er jo bare helt De oz felgene ligner jo faktisk litt på de som står på bilen, så jeg tror det bra jeg!! Neste sesong blir det nok noen skikkelig skrudde 3 delte felger med MYE kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 tenkte jeg og, men bremser og coilovers var ikke helt enige så blei noe helt annet.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Nyttårs bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå