Gå til innhold

Noen som har bilde av e30m3 med oz ceres??

stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

Ver så snill å ikke ødlegg den bilen med de felgene.... Hvor breie og store er dem?

Blir det så stygt?? Så for meg at det blir ganske bra :D Husker en e30m3 for 6 år siden i bygda kjørte med sånne, så bra ut på den :D

Felgene er 17x8.5 et15

Bilde av felgene som jeg fant nettet :D Mine er finere :D

xws8j80bnqihrtudhyhz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern husker jeg hadde sånne på en e34 525 når jeg var rundt en 10 år.... husker jeg blei så sint når han solgte med felgene da han solgte bilen for de måtte han jo ha på neste bmw... hehe syntes de var tøffe på den,da jeg var 10. Men minner veldig om mercedes etter min smak.... men veit ikke helt hvordan det blir på e30m3... og ikke helt sansen for så "tette"felger men alle har sin smak... Hvis du syntes det ser bra ut og liker det syntes jeg uansett du skal gå for det... artig med litt forskjellig og at ikke alle kjører samme stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern husker jeg hadde sånne på en e34 525 når jeg var rundt en 10 år.... husker jeg blei så sint når han solgte med felgene da han solgte bilen for de måtte han jo ha på neste bmw... hehe syntes de var tøffe på den,da jeg var 10. Men minner veldig om mercedes etter min smak.... men veit ikke helt hvordan det blir på e30m3... og ikke helt sansen for så "tette"felger men alle har sin smak... Hvis du syntes det ser bra ut og liker det syntes jeg uansett du skal gå for det... artig med litt forskjellig og at ikke alle kjører samme stilen.

Synes også det er artig at folk har forskjellig smak!! Mange som ikke aksepterer det, de er jo bare helt :angry: De oz felgene ligner jo faktisk litt på de som står på bilen, så jeg tror det bra jeg!! Neste sesong blir det nok noen skikkelig skrudde 3 delte felger med MYE kant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...